אסם: המכירות צמחו ב-9% ל-713 מיליון שקל
הרווח הנקי של יצרנית המזון הסתכם ברבעון השני ב-49.5 מיליון שקל, צמיחה של 8.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מרבית ההכנסות מהשוק המקומי: המכירות בישראל הסתכמו ברבעון השני ב-616 מיליון שקל, גידול של 9.8%. המכירות לחו"ל גדלו ברבעון ב-5.2%
מכירות יצרנית המזון, אסם, הסתכמו ברבעון השני של השנה ב-712.9 מיליון שקל, גידול של 9.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-49.5 מיליון שקל, צמיחה של 8.7%.
הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השני ב-310.8 מיליון שקל, גידול של 9.7% לעומת הרבעון השני של 2006 והרווח התפעולי הסתכם ב-77.6 מיליון שקל, גידול של 9%. הגידול במכירות הושג בין השאר מכניסה לקטגוריות חדשות בתחום המאפה הקפוא.
המכירות לחו"ל גדלו ב-5.2% לרמה של 96.7 מיליון שקל, בעיקר מהגידול ביצוא של תחום המזון הקפוא, ובמיוחד ביצוא של מוצרי טבעול לאירופה, למרות השחיקה בשערי המטבע שאפיינה את הרבעון השני.
מרבית ההכנסות מהשוק המקומי: המכירות בישראל הסתכמו ברבעון השני ב-616 מיליון שקל, גידול של 9.8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
גידול במכירות של 11.5% במחצית השנה
בסיכום מחצית השנה נרשם גידול של 11.5% במכירות: הגידול בא לידי ביטוי בכל תחומי הפעילות שבהם פועלת הקבוצה. בתחום חטיפים ומאפה גדלו המכירות בשיעור של 4.2% בתחום המזון בטמפרטורת החדר בשיעור של 11.2% בתחום המזון הקפוא בשיעור של 21.1% ובתחום המזון המצונן ב-6.3%.
הקבוצה מייצרת למעלה מ-1,000 פריטי מזון שונים המיוצרים כיום בתשעה אתרי יצור הפזורים ברחבי הארץ.
מניות חברת אסם נסחרות בבורסה בתל-אביב לפי שווי שוק של 3.7 מיליארד שקל. נסטלה הינה בעלת המניות הגדולה באסם ושיעור אחזקותיה עומד על כ-53.8% מהבעלות בחברה ודן וגד פרופר מחזיקים ב-10% מהחברה.