שתף קטע נבחר

מכירות קסטרו צמחו ב-3.5% ל-133.7 מיליון שקל

הרווח הנקי של חברת האופנה הסתכם ב-14.5 מיליון שקל, עלייה של כ-71.6% לעומת הרבעון המקביל השנה. הירידה בשער הדולר ופתיחת חנויות חדשות תרמה לשיפור בריווחיות

הכנסות קסטרו גדלו ב-3.5% ברבעון השני של השנה לרמה של 133.7 מיליון שקל. הגידול נובע בעיקר מפתיחת חנויות נוספות בארץ. הרווח הנקי הסתכם ב-14.5 מיליון שקל, עלייה של כ-71.6%.

 

הרווח הגולמי עלה לכ-60.6% ממחזור המכירות, לעומת כ-58.1% ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווח הגולמי נובע, בין היתר מרכישות המוצרים שיובאו מחו"ל בשערי דולר נמוכים שהיו במהלך הרבעון וכן מהפחתת מלאי בגין המלחמה שנרשמה אשתקד.

 

סך הרווח הגולמי הגיע ל-81 מיליון שקל, צמיחה של 7.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב-19 מיליון שקל, גידול של 5.6%.

 

רשת קסטרו מונה 146 חנויות בישראל ובחו"ל: גרמניה, רוסיה, אוקראינה, לטביה, שוויץ, רומניה ותאילנד. מניות החברה נסחרות בבורסה בתל-אביב לפי שווי שוק של 503 מיליון שקל. מתחילת השנה עלתה מניית קסטרו ב-17%.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביגיל עוזי
גבי ואתי רוטר, מנכ"לים משותפים
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים