שתף קטע נבחר

HOT ממשיכה להשתפר: גידול בהכנסות, לצד שיפור ברווחיות

הכנסות חברת הכבלים ברבעון הסתכמו ב-639 מיליון שקל, גידול של 8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה, עוברת לרווח נקי ברבעון (12 מיליון שקל) ובמחצית השנה (35 מיליון שקל), תוך שיפור ברווחיות הגולמי והתפעולית.

חברת הכבלים HOT סיימה את הרבעון השני של 2007 עם רווח נקי של 12 מיליון שקל,  לעומת הפסד של 87 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

עם זאת, בסיכום המחצית הראשונה של 2007, מסתכם הרווח הנקי ב-35 מיליון שקל, לעומת הפסד של 196 מיליון שקל.

 

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-639 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של 2007 הסתכמו ב-1.27 מיליארד שקל, גידול 7.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

מניתוח ההתפלגות ההכנסות עולה כי כ-80% מההכנסות מיוחסות למנויי הטלוויזיה לעומת 20% בלבד ממנויי שירותי הטלפוניה והאינטרנט. לאחר רבעון ראשון ללא גידול במצב לקוחות החברה הצליחה HOT לגייס כ-2,431 מנויים נטו במהלך הרבעון השני, בהשוואה לגיוס של 783 מנויים בחברת yes.

 

למרות עלייה במספר המנויים לסך של 929 אלף לקוחות, בולטת מגמת ירידה בהכנסות ממנויי הטלוויזיה. הוצאות השיווק של החברה צמחו ב-11%, אותה מייחסים בחברה בעיקר לעליית מחירי הפרסום.

 

הכנסות מגזר שירותי תקשורת פנים ארצית נייחת, הסתכמו ב-264 מיליון שקל, גידול של 53% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות מגזר זה המהוות כ-20% מסך הכנסות החברה, מוסברת בגידול מתמשך במספר המנויים נטו של שרותי הטלפוניה שמספקת HOT.

 

ה-EBITDA של החברה (רווח תפעולי בניכוי הוצאות פחת והפחתות), הסתכם ברבעון השני של 2007 ב-213 מיליון שקל (33% מההכנסות) בהשוואה ל-130 מיליון ש"ח (21% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 64%. ה- EBITDA בחציון הראשון של 2007 הסתכם ב-417 מיליון שקל (33% מההכנסות) בהשוואה ל-246 מיליון שקל (21% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 70%.

 

הרווח הגולמי של הקבוצה ברבעון הסתכם ב-147 מיליון שקל (23% מההכנסות), גידול של 52% לעומת הרווח הגולמי ברבעון אשתקד (16% מההכנסות). בסיכום חצי שנתי הרווח הגולמי של הקבוצה הסתכם ב-295 מיליון שקל, גידול של

60%.

 

הרווח התפעולי ברבעון, הסתכם ב-61 מיליון שקל, לעומת איזון תפעולי בתקופה המקבילה אשתקד. בסיכום חצי שנתי, הסתכם, הרווח התפעולי של הקבוצה ב-127 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של 9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

 

דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT: "התוצאות הטובות של הרבעון השני ושל מחצית הראשונה, משקפות את המעבר להובלה בכל תחומי הפעילות ומציבות את HOT כחברה המובילה את שוק התקשורת וכמביאת הבשורה הצרכנית עם שירותיי הטריפל פליי, וה-VOD".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT הוט דויד קמיניץ
מומלצים