שתף קטע נבחר

פיז'ו 207SW בגרסאות "שטח" ו"ספורט"

פיז'ו 207SW תזכה לשתי גרסאות חדשות בתערוכת פרנקפורט הקרובה, ולבטח לא תופתעו לגלות שמדובר בגרסת ביצועים בשם RC וגרסת כאילו-שטח שמכונה אאוטדור

פיז'ו תציג בפרנקפורט שתי גרסאות חדשות ל-207SW, מכונית הסטיישן המשתייכת למשפחת הסופר-מיני של היצרנית, ה-207. בעוד שאצלנו משווקת רק ההאצ'בק (במרכב שלוש או חמש דלתות), אירופה יכולה לבחור גם בסטיישן שימושית, שנכון לעתה אינה מגיעה לישראל. עם זאת, מלובינסקי נמסר ל-ynet כי יבואה נשקל בחיוב.

 

 

לפני שלושה חודשים נחשפה ה-207SW, ובפרנקפורט יצטרפו אליה שתי גרסאות חדשות, על אותו בסיס. הראשונה מביניהן תהיה האאוטדור (Outdoor), בעיצוב כאילו-שטח הכולל תוספת פלסטיק שחור בצידי המרכב, חישוקי "16 חדשים והגבהת מרכב. אבל לפני שאתם מזדרזים להגיע לשטח, כדאי שתדעו שמרווח הגחון גדל רק ב-1.6 ס"מ מלפנים ושני ס"מ מאחור, מה שיחד עם הנעה קדמית יספיק בקושי לשבילי קק"ל.


פיז'ו 207SW אאוטדור. ניפוחי מרכב מפלסטיק שחור והגבהת מרכב קלה

 

מלבד העיצוב וההגבהה, אין הבדלים של ממש בין האאוטדור לבין ה-SW הרגילה. כמו זו האחרונה, גם היא תוצע עם מבחר מנועים הכולל יחידת 1.4 ליטר עם 95 כ"ס, 1.6 ליטר עם 120 כ"ס, וגם טורבו-דיזל (1.6 ליטר) עם 90 או 110 כ"ס.

 

גרסת הביצועים - RC

לצידה, תוצג בפרנקפורט גם גרסה "ספורטיבית" ל-207SW. זו מציעה מנוע 1.6 ליטר עם 175 כ"ס (בסיוע מגדש טורבו), המאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.3 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת, לפי פיז'ו, תעמוד על 13.5 ק"מ לליטר.


פיז'ו 207SW RC. מה פשר הספויילר האחורי הזה?

 

ה-207SW RC תוצע עם חישוקי "17 עטופים בצמיגי 205/45 ובכיול מתלים שתוכנן במיוחד עבורה, כך מוסרים הצרפתים. כמו כן, יש לה ספויילר אחורי שנראה - במקרה הטוב - כמו התקנה מקומית זולה. וכדי להמחיש שלא מדובר בספורטיבית של ממש, מבהירים בפיז'ו שהיא מצוידת בבקרת יציבות הניתנת לניתוק - רק עד 50 קמ"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גרסת הביצועים, תא הנוסעים
מפלט כפול
עיצוב סולידי
גרסת האאוטדור ל"שטח"
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים