שתף קטע נבחר

פטרו גרופ: ההכנסות עלו ב-15%, אבל הרווח ירד

חברת פטרו גרופ, שבשליטת איש העסקים ארקדי גאידמק, סיימה את הרבעון השני של 2007 עם הכנסות של 885 מיליון שקל - גידול של 15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, הרווח הנקי נשחק בעקבות ירידה של 10% בשער הדולר

חברת פטרו גרופ, שבשליטת איש העסקים ארקדי גאידמק, סיימה את הרבעון השני של 2007 עם הכנסות של 885 מיליון שקל - גידול של 15%, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

הגידול בהכנסות נבע בעיקר כתוצאה מעלייה במכירות דלק ובמכירת מוצרי נוחות, וכן מעלייה במחירי הדלק. הגידול קוזז על ידי ירידה של 10% בשער הדולר הממוצע ברבעון השני לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-96 מיליון שקל בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב-6.6 מיליון שקל - ירידה של 20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

הירידה ברווח התפעולי מיוחסת בעיקר לגידול בהוצאות הפחת ברבעון השני לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וכן לירידה בשער הדולר.

 

בשורה התחתונה, הסתכם הרווח הנקי ברבעון השני ב-4 מיליון שקל - ירידה של 20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

חברת פטרו גרופ, המשקיעה בתחנות דלק וחנויות נוחות בארה"ב, נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 300 מיליון שקל. מאז כניסתו של גאידמק לחברה בתחילת חודש יוני איבדה מניית החברה כ-50% מערכה, לאחר זינוק של 62% שרשמה עם ההודעה על הפיכתו לבעל השליטה.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארקדי גאידמק, בעל השליטה בפטרו גרופ
צילום: מיכאל קרמר
מומלצים