שתף קטע נבחר

יוניליוור מורידה מהמדפים דגני בוקר מסדרת "כריות"
החברה ביצעה איסוף של שני מוצרים בסדרת "כריות נוגט" במשקל 750 גרם - רגיל ובהכשר הבד"צ. סיבת האיסוף מהמדפים: טעם לוואי שנבע ממעטפת המוצר. יוניליוור: אין באכילת המוצר כל סכנה לפגיעה בבריאות הציבור

חברת יוניליוור הסירה היום (ה') מהמדפים דגני בוקר בסדרה כריות בטעם נוגט, של תלמה. זאת בעקבות תלונות שהגיעו אל מוקד שירות הצרכנים של החברה, אודות טעם לוואי במוצר המשווק באריזת 750 גרם.

 

מדובר בשתי סדרות ייצור של כריות נוגט 750 גרם, רגיל ובד"צ, שתאריך התפוגה שלהן הוא 8.10.2008 ו- 9.10.2008.

 

מבדיקות המוצר עלה כי אכן יש למוצר טעם חריג הנובע ממעטפת המוצר ולא מהמילוי, כפי שטוענת החברה. עוד נמסר, כי מדובר בבעיית טעם בלבד ואין

באכילת המוצר כל סכנה לפגיעה בבריאות הצרכן.

 

מיוניליוור נמסר בתגובה: "מאחר וחברתנו עצרה את אספקת המוצרים הנ"ל עוד בשלב מוקדם, כמות מצומצמת בלבד של המוצרים הופצה לחנויות. למרות זאת, ובכדי למנוע אי נוחות בקרב הצרכנים, החליטה החברה לאסוף את שני הפריטים ממדפי החנויות. צרכנים שברשותם מוצר הנושא את אחד מתאריכי התפוגה הנ"ל מוזמנים להתקשר אל מוקד הלקוחות של החברה ולקבל תמורתו מוצר תקין".

 

כריות הוא אחד המותגים המובילים של תלמה בקטגוריית דגני הבוקר ומותג אהוד בקרב ילדים. קטגוריית דגני הילדים גילגלה 237 מיליון שקל בשנת 2006. המותג כריות מוביל את הקטגוריה בפער ניכר מיתר המותגים ומחזיק (על פי סטור נקסט, בחודשים ינואר - אוקטובר 2007) 33.5% נתח שוק. אחריו מדורגים המותגים שוגי (יוניליוור) - 10.2%, קוקומן (יוניליוור) - 9.3%, הנינאט צ'יריוס - 9.2%, קראנץ' - 6.6%, הוגי - 6.5%, טריקס - 6.1% והיתר שחקנים קטנים.      

 

בתחילת השנה ביצעה יוניליוור מהלך שיווקי במותג כריות, במסגרתו השיקה טעם חדש ויצאה בפעילות אינטרנטית במסגרתה שיתפה את הצרכנים בפיתוח המוצר ואף הזמינה אותם להציע טעמים חדשים למילוי כריות. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים