שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    יותר שירים נמכרים בזכות Rock Band ו-Guitar Hero
    משחקי הווידאו בהם מתאמנים השחקנים על נגינת שירים מוכרים הביאו לעליה של עד עשרות אחוזים במכירות של שירים באינטרנט

    חודשיים חלפו מאז שוחרר משחק הווידאו Rock Band, והמפיצות שלו MTV Networks  ו-Harmonix  מדווחות כי מכרו בתקופה הזו למעלה מ-2.5 מיליון שירים חדשים באמצעות הרשת. חברת Activision, המפיצה את המשחק המתחרה Guitar Hero, דיווחה על מכירות של 5 מיליון שירים חדשים מאז הוצאת המשחק השלישי בסדרה בחודש נובמבר.

     

    לשם השוואה, ספקית הסלולר האמריקנית Sprint מכרה בארבעה חודשים מיליון שירים בלבד למכשירים סלולרים. בעוד

    שירותים מקוונים נאבקים ב-iTunes החנות הגודלה ביותר ובהורדות פיראטיות, השירים המיועדים למשחקים פשוט "עפים מהמדפים".

     

    השחקנים מורידים את השירים הללו, על מנת ללוות אותם בנגינה, באמצעות בקרי משחק המדמים כלי נגינה ומתחברים לקונוסולה או למחשב.

     

    במקור שווקו המשחקים עם כ-50 שירים מקוריים וגירסאות כיסוי בכל אחד מהם, כאשר ל-Rock Band ניתן לצרף שירים בודדים או חבילות של שלושה שירים, במחיר של 99 סנט עד 5.5 דולר. ב-Guitar Hero ניתן לרכוש חבילות של 3 שירים, או שירים מגירסאות קודמות של המשחק. 

     

    לא ברור עד כמה העליה במכירות משפיעה על אומנים ספציפיים, ומ-MTV לא נמסרו פרטים מדוייקים, אך נאמר כי החבילה הכוללת את השירים "Ride the Lightning," "Blackened"  ו-"And Justice for All" של להקת מטאליקה היא הנמכרת ביותר.

     

    על פי חברת המחקר נילסן, מכירות השירים הללו עלו ב-31 עד 48 אחוזים בחודש שחלף מאז צאת המשחק. למרות שמדובר בעליה של כמה מאות עותקים בלבד, מנהלי חברות התקליטים מרוצים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים