שתף קטע נבחר

שעת האפס הגיעה: קוקה-קולה זירו מגיע לישראל

קוקה קולה ישראל משיקה את המשקה שזכה להצלחה ברחבי העולם בהשקעה של 10 מיליון שקלים

קוקה-קולה זירו מגיע לישראל. החברה הישראלית למשקאות תשיק את המשקה בישראל בתחילת חודש מרץ בהשקעה של 10 מיליון שקלים.

 

מדובר במשקה נוסף ללא סוכר, בעל טעם שונה לחלוטין מזה של קוקה קולה דיאט, כשגם לו פחות מקלוריה בכוס. בקוקה-קולה ישראל החליטו להחדיר את המשקה לארץ לאחר שעקבו בחודשים האחרונים אחר ביצועיו בעולם וערכו מבחני טעימה רבים, שזכה בציונים גבוהים.

 

המשקה הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2005, ומאז הושק ב-51 מדינות. קוקה-קולה זירו זכה מאז השקתו בפרסים שונים. המותג אף זכה בתואר "המוצר החדש הטוב ביותר" בקטגוריית המשקאות לשנת 2007 בקנדה. קוקה-קולה זירו זכה במקום השני אחרי Iphone של אפל כ"מוצר החם של שנת 2007" מטעם האתר AOL המדרג את 15 המוצרים הנחשבים ביותר בעולם.

 

המשקה יושק בארץ בפחיות, בקבוקים ובקבוקים משפחתיים, ויצטרף לקוקה-קולה ולדיאט קוקה-קולה. לדברי סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל, "מדובר בבשורה חדשה לצרכנים הישראלים. לקוקה-קולה זירו פוטנציאל גבוה ביותר".

 

ההשקה תלווה בפעילות בכל ערוצי השיווק ותכלול קמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ופעילות קד"מ חווייתית ברחבי הארץ. הסלוגן שילווה את המהלך: Coca-Cola Zero - טעם נהדר Zero סוכר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים