שתף קטע נבחר

אודי Q7, עכשיו עם V12 דיזל

רכב הפנאי הגדול של אודי יוצע מאמצע השנה גם בגרסת דיזל חזקה - V12 בנפח 6.0 ליטר ו-500 כ"ס. תצרוכת הדלק: 8.4 ק"מ לליטר בממוצע

גדול וחזק - אבל לא ממש חסכוני. אודי תציג בז'נבה את הגרסה החזקה ביותר ל-Q7, אבל לא זו שתזכה בתואר "הידידותית ביותר לסביבה". יש לה אמנם מנוע דיזל - יחידת V12 עם צמד מגדשי טורבו, שמפיקה 500 כ"ס וכמעט 102 קג"מ ב-1,750 סל"ד. אבל שלא כמקובל במנועים הצורכים סולר, תצרוכת הדלק רחוקה מלהרשים.


 

כך שהביצועים אמנם יותר מנאותים - 5.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש - אבל תצרוכת הדלק רחוקה מלהרשים - 8.4 ק"מ לליטר בממוצע. כל זאת בסיוע תיבת שישה הילוכים אוטומטית שגרתית, עם אפשרות לתפעול ידני אך ללא מצמד כפול.


 

ה-Q7 הוא רכב פנאי בעל הנעה כפולה, שמתחרה במרצדס ML וב.מ.וו X5. כמוהם, הוא מציע בעיקר את אווירת השטח, ומפצה על היכולת הנמוכה ביוקרה, ביצועים והתנהגות כביש. בגרסת ה-V12 החדשה, הוא יציע מספר סידורי ישיבה, עם ארבעה, חמישה, שישה או שבעה מושבים.


 

עוד נמסר כי רכב הפנאי הגדול יצויד בבלמים קרמיים, חישוקי "20 בשני עיצובים לבחירה, ובמערך מתלי אוויר מתכווננים עם שלוש תוכניות בהתאם לתנאי הדרך. בתחום האבזור תהיה כמובן מערכת השליטה של אודי, MMI, ויחד איתה מערכת שמע משודרגת ואפשרות לציפוי עור אפילו ללוח המחוונים ולקונסולה המרכזית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מנוע ה-V12
מוגבל אלקטרונית ל-250 קמ"ש
ה-Q7 החזק ביותר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים