שתף קטע נבחר

לנד רובר - לפני מכירה

קצת לפני שהיא מוצאת עצמה כנראה בבעלות הודית, מציגה לנד רובר שוב את ה-LRX - מכונית תצוגה מוכרת, שהגיע זמנה לייצור

את ה-LRX, מכונית התצוגה של לנד רובר, אנחנו מכירים זה מכבר. בתערוכת דטרויט שנערכה לפני מספר חודשים הוא ערך הופעת בכורה, לא שונה מהותית מהתצוגה לה זכה בז'נבה. והשיחה סביבו, שלא במפתיע, עסקה בעיקר בבעלת הבית החדשה שאוטוטו מגיעה - טאטא ההודית. אפרופו: שמועות סביב דוכן התצוגה של לנד רובר דיברו על חתימת עסקה סופית והודעה רשמית לתקשורת כבר ביומה הראשון של התערוכה, אלא שמספר שעות מאוחר יותר התברר כי זה לא יקרה. עוד לא.


צילם: יואל פלרמן

 

  • האם זה העתיד של לנד רובר?

 

ה-LRX עצמו מרהיב יותר מבתמונות, ומבטא "את שפת העיצוב החדשה שלנו", כך יורג שטובר, מנהל המוצר. "אנחנו לא יודעים אם הוא אכן יגיע לייצור", הוא מסביר, "אבל מאוד מקווים", הוא מוסיף במהירות. שטובר מוסיף ומספר כי מבחינתו, דגם המשלב בין פרילנדר הרך והקטן יחסית לריינג' הגדול והמפואר, יעניק למותג איכות ייחודית. "אני חושב שטאטא כבעלת בית עשויה להתגלות כעסקה מוצלחת. מדובר בחברה בעלת גב כלכלי חזק, המעוניינת להשקיע בנו וביגואר לאורך שנים. לא לקנות מותג ולמכור אותו ברווח תוך שנתיים-שלוש", הוא אומר.


 

מה עוד אפשר לספר על ה-LRX? שלנד רובר עשתה מאמצים לא קטנים להבהיר עד כמה הוא ידידותי לסביבה ומודרני בתפיסה. לא רק שהוא יאפשר מספר גרסאות התאמה-אישית, אלא גם יציג נתון פליטת מזהמים נמוך במיוחד של 120 גרם CO2 לק"מ ממנוע ה-2.0 ליטר טורבו-דיזל, עמו הופיע בז'נבה. לנד רובר מבטיחה גם נתון צריכת דלק יוצא דופן, של יותר מ-20 ק"מ לליטר בממוצע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
LRX, של לנד רובר
צילום: יואל פלרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים