שתף קטע נבחר

ב-10 מקווים: תוכן שיווקי יממן העונה השנייה של "הישרדות"

שווייה של חבילת תוכן שיווקי לתוכנית נע בין 200 ל-400 אלף דולר. הערוץ מנהל מו"מ עם כמה חברות גדולות

לאחר ההצלחה האדירה של העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "הישרדות" בערוץ 10, הערוץ מתחיל לקדם את העונה השנייה. בערוץ מקווים שלא לשאת בכל הוצאות ההפקה, ומחפשים מקורות לשיתוף פעולה שיווקי.

 

ל"כלכליסט" נודע, כי באחרונה החלה מחלקת השיווק של הערוץ לפעול מול מפרסמים וחברות תוכן שיווקי, ולהציע להם חבילות הכוללות חסויות לתוכנית. לצד החסויות החל הערוץ לבדוק אפשרויות לשיתופי פעולה באמצעות מקור המימון המרכזי של התוכנית - תוכן שיווקי.

 

לאחר שהשקיעו 5 מיליון דולר בהפקת העונה הראשונה, בערוץ מעוניינים כבר עתה לסגור עסקאות עם מפרסמים פוטנציאליים. עוד נודע כי עלות החבילה שהערוץ מציע בשלב זה נאמדת בכ-10,000 דולר לפרק.

 

כמו כן, בערוץ מעוניינים למכור את חבילות התוכן השיווקי לשלושה עד ארבעה מפרסמים. השווי הכולל של חבילה כזו, שיכול לנוע בין 200 ל-400 אלף דולר - תלוי במספר הפרקים שיופקו, נחשב גבוה למדי, כך שרק מפרסמים גדולים, דוגמת חברות סלולר, תקשורת ומוצרי מזון וצריכה, יוכלו להשתלב בתוכנית.

 

נתי דינר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של הערוץ, לא פוסל את האפשרות כי בסופו של דבר מפרסם אחד בלבד יעניק חסות לתוכנית. "אנחנו נמצאים כרגע בשלב של גיוס מפרסמים. אני מאמין שפחות מפרסמים יקבלו בולטות גבוהה יותר בתוכנית". הפקת הריאליטי היקרה כוללת 40 פרקים ונחשבת להצלחה אדירה של ערוץ 10, לאחר שגרפה רייטינג שיא והובילה על פני התוכניות ששודרו במקביל בערוץ 2.

 

בין נותני החסויות העונה היו ספרייט, קבוצת הראל, ששוקלת המשך שיתוף הפעולה, בנק דיסקונט ופרוקטר אנד גמבל. פרוקטר, שרכשה חבילת תוכן שיווקי לארבע תוכניות שונות, שיבצה את מוצריה בתוכניות, אך בעקבות חשיפה מוגזמת של מותג הד אנד שולדרס באחת מהן, קנסה הרשות השנייה את הערוץ בשלוש דקות פרסום.

 

בפרוקטר אגב לא שוללים שיתוף פעולה מחודש עם הערוץ. הילית מגד, מנהלת מטה השיווק בפרוקטר ישראל, אמרה ל"כלכליסט" כי "שיתוף הפעולה עם ערוץ 10 היה מרכיב אחד בפעילות השיווקית. תוצאות הפעילות הן שיכתיבו את ההחלטה לגבי העונה החדשה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הישרדות. מי יממן?
צילום: תמיר וולף
מומלצים