שתף קטע נבחר

שטראוס משקיעה 4 מיליון שקלים בנוסטלגיה

תשווק לרגל 60 שנה למדינה מהדורות מוגבלות של מוצרים נוסטלגיים של עלית. היעד: מכירות של 10 מיליון שקלים בחצי שנה

ברוח הנוסטלגיה ולרגל חגיגות ה-60 למדינת ישראל, קבוצת שטראוס משקיעה 4 מיליון שקל בהשקת מהדורות מוגבלות של סדרת מוצרי עלית.

 

המוצרים – מארז שוקולדים נוסטלגי, טבלת שוקולד עם דמות של חייל וחיילת, חטיפי עלית הקלאסיים ומסטיק עלמה ללא סוכר בקופסת פח ברוח הרטרו – ישווקו במשך שלושה עד ששה חודשים, לפי דרישת הצרכנים. על המוצרים יוטבעו סיסמאות, לוגו ואיורים הלקוחים מכרזות פרסומת ואריזות מוצרים מקוריים של עלית.

  

"היו לנו המון מחשבות איך להתייחס לנושא חגיגות ה-60", אמרה סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס. "למרות שידענו שהרבה חברות ישיקו מותגים ברוח הנוסטלגיה, היה לנו ברור שעלית צריכה לקחת חלק בעניין כי לנו יש נכסים אמיתיים".

  

היעד של עלית להגיע למכירות בהיקף 10 מיליון שקל עם המהדורות הנוסטלגיות, שיהוו תוספת למכירות כלל מוצרי החברה. לדברי גלי שוויד, מנהלת שיווק בחברה, בשנה שעברה נמכרו 1.7 מיליון חפיסות מסטיק עלמה ללא סוכר בתוך כחודש מההשקה. עוד מסרה שוויד, כי עלית מוכרת בכל שנה 15 מיליון חטיפים ולמרות ההתמקדות בפרסום המותג פסק זמן, כמעט לא מורגשת ירידה במכירות יתר החטיפים.

  

השקת המוצרים תלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. "נגיע לכל המגזרים", אמרה שילוני, "ברור לנו שיהיו מגזרים שהמותגים ידברו אליהם פחות מאשר אל מגזרים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים