שתף קטע נבחר

סאנגיונג עולה לכביש עם C200 - אצלנו ב-2009

היצרנית הקוריאנית, שמוכרת בעיקר בזכות רכבי שטח קשוחים עם עיצוב קיצוני, הגיעה לפריז עם רכב פנאי ידידותי לעין. אצלנו הוא ישווק במחצית השנייה של 2009

סאנגיונג חשפה בפריז רכב פנאי (קרוס-אובר) חדש, המכונה C200. מדובר במכונית תצוגה, הרומזת לדברי הקוריאנים על דגם עתידי שיושק ב-2009. אלינו הוא יגיע במחצית השנייה של שנה הבאה, כך נמסר ל-ynet מחברת טלקאר, יבואנית סאנגיונג.

 

 

הדגם החדש צפוי להיותר כמעט זהה למכונית התצוגה, שהתאפיינה בעיצוב נעים לעין במפתיע. אחרי רכבי שטח קשוחים עם עיצוב שנוי במחלוקת, נדמה שבסאנגיונג החליטו למתן במעט את הרושם הוויזואלי, וה-C200 לא רק קל לעיכול, אלא אפילו כמעט נאה.


סאנגיונג C200. כמעט נאה

 

הדגם הסדרתי יציע חמישה מקומות ישיבה, והוא מבוסס על פלטפורמת הנעה קדמית. עם זאת, הגרסאות העיקריות יהיו בעלות הנעה כפולה, לטובת יכולת שטח מסוימת. ה-C200, שם זמני, מציע ממדים דומים מאוד למתחריו, פולקסווגן טיגואן וניסאן קאשקאי, עם אורך של 440 ס"מ, בסיס גלגלים של 264 ס"מ ורוחב של 181 ס"מ. ממד הגובה עומד על 168.5 ס"מ.

 

ייתכן ובעתיד נראה גם משפחתית קומפקטית על אותה פלטפורמה, שנראית תפורה למתחרה לקיה סיד ופורד פוקוס. עם זאת, בסאנגיונג, שמייצרת מספר רכבי שטח, מיניוואן ורכב פרטי אחד בלבד, עדיין לא מאשרים שאלו אכן הכוונות. בהתחשב בכך שבעלת הבית של סאנגיונג, חברת שנגחאי אוטומוטיב (SAIC) הסינית, שואפת לחזק את מעמדה באירופה, הסיכויים לכך נראים טובים.


הגרסה הסדרתית תגיע לארץ במהלך 2009, ללא שינויים מהותיים לעיצוב

 

בגרסת התצוגה, ה-C200 צויד במנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל עם 175 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית. נתוני ביצועים, זיהום או תצרוכת דלק לא פורסמו. בדגם הסדרתי, למנוע זה יצטרפו ככל הנראה יחידות דיזל חלשות יותר, לצד מנועי בנזין ותיבות אוטומטיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לא רק רכבי שטח קשוחים אך מוזרים?
צילום: אלי שאולי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים