שתף קטע נבחר

אבי ביטר ואורית פוקס יככבו בקמפיין לקליק

בקמפיין החדש של מותג הממתקים תהפוך פוקס לכוכבת, ביטר יהיה כדור קופץ ואילו זבולון מושיאשוילי ימתח לגובה

מותג הממתקים קליק יוצא בקמפיין חדש שבו יככבו אבי ביטר, אורית פוקס וזבולון מושיאשוילי. בקמפיין - שנעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן בהשקעה של 5 מיליון שקל - תוצג סדרת מוצרים חדשה למותג תחת הסיסמה: "קליק משנה לך ת'צורה".


פוקס על שולחן המתנתחים, בדרך להיות כוכבת (צילום: אבי כהן)

 

הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה עד ינואר, מציג שלושה סרטונים. בסרטון אחד הופך קליק את אורית פוקס לכוכבת בעזרתו של רופא. בסרטון אחר הופך קליק בעזרת חבורת אפריקנים את ביטר לכדור קופץ ובסרטון שלישי נמתח זבולון מושיאשוילי בעזרתו של ביטר. נוסף על כך יכלול המהלך פעילות אינטרנט, קמפיין ייעודי למגזר החרדי ופעילות בנקודות המכירה.

 

מנהלת שיווק תחום החטיפים ביוניליוור ישראל, גליה גרוניך, הסבירה כי הבחירה בקמפיין מסוג זה נועדה לחדד את פניית המוצר לקהל היעד. "המותג פונה לבני נוער המחפשים גיוון בתחום השוקולד, ומתחברים לאופי המוצר ולשפה התקשורתית שלו".

 

מנהלת קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל, קרין טיסונה-יבנאי: "השנה כולל המהלך סדרת בארים חדשה שאותה בחרנו לקשר לשלוש דמויות המשתלבות בשפה התקשורתית התואמת את אופיו של המותג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים