שתף קטע נבחר

ערוץ 9 רוצה לנגוס בתקציב הפרסום של ערוץ 10

הערוץ יעלה קמפיין, שלפיו לפרסום משולב אצלו ובערוץ 2 יש אפקטיביות גדולה יותר מהשילוב בין ערוץ 2 לערוץ 10

אחרי יותר משלוש שנים של קיפאון פרסומי, ערוץ 9 יעלה בימים הקרובים קמפיין. כך נודע ל"כלכליסט". הערוץ ירכז את מאמצי הפרסום בעיתונות הכלכלית ובאינטרנט, וקהל היעד הוא המפרסמים.

 

הערוץ יציג נתונים נתונים המצביעים על כך שלקמפיין פרסומי המשלב בין ערוץ 2 לערוץ 9 יש אפקטיביות גדולה יותר מהשילוב בין ערוץ 2 לערוץ 10.

 

ערוץ 9, המתמקד בקהל הרוסי-ישראלי, מנסה בעצם לנגוס בתקציבי הפרסום המופנים כיום לערוץ 10. הקמפיין אמור להיות באוויר שבוע לפחות, ויעלה באמצעות משרד הפרסום -ענבר-מרחב-שקד. 

 

על רקע המשבר שפוקד את הערוצים המסחריים, אמר מנכ"ל ערוץ 9, לאוניד בלחמן, שלא הכל שחור. על פי הנחות העבודה של ערוץ 9, 2009 עתידה להסתיים באיזון ואף ברווח קטן. בלחמן אמנם מזהה ירידה של כ-10% בהיקף הפרסום אצלו בנובמבר, אך מעריך שהערוץ יוכל לשמור על איזון, בעיקר בשל מהלכי התייעלות שיעשו בשנה הקרובה.

 

במסגרת מהלכים אלו מתכוון הערוץ לאחד את שלושת אתריו לאתר פעילות מרכזי אחד. להערכת בלחמן, יחסוך איחוד זה לערוץ יותר ממיליון שקל בשנה.

 

בערוץ עובדים כיום כ-150 איש. בשלב הנוכחי הכוונה היא לייעל את הפעילות ללא מהלכים כואבים של פיטורים או קיצוץ שכר. זאת, להבדיל מהערוצים המסחריים המתחרים, שכבר הודיעו על מהלכים אלו לפני שבועיים. בד בבד אין כוונה בערוץ 9 להתחיל הפקות חדשות ב-2009.

 

בלחמן מאמין שהמצב הכלכלי ב-2009 עשוי להיות הזדמנות בעבור הערוץ. לדבריו, בשנה הקרובה המפרסמים יהיו הרבה יותר רגישים לאפקטיביות של תקציבי הפרסום.

 

בהכנת הידיעה השתתפו אמיר טייג ומיטל זדה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים