שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אוהבים את לינוקס? צלמו לה פרסומת
    קרן הלינוקס מחפשת את התשובה לפרסומות של איש המק נגד איש הפיסי, והגולשים מתבקשים לצלם את עצמם כ"איש הלינוקס". הפרסומאי הטוב ביותר יזכה בטיסה ליפן
    בשעה שאפל ומיקרוסופט נאבקות זו בזו בקמפיינים מושקעים לפרסום מערכות ההפעלה שלהן, קרן הלינוקס - ארגון שלא למטרת רווח - מנסה לגייס גולשים שיצלמו פרסומות עבור מערכת ההפעלה החופשית, כך מדווח Wired.

     

    הקמפיין של קרן הלינוקס יתבסס על סדרת הפרסומות הוותיקה של אפל, בה מוצגים איש המק מול איש ה-PC המתווכחים על איזו מערכת הפעלה טובה יותר.

    בפרסומות משתמש המק מוצגים כצעיר מגניב ויצרתי, ומשתמש ה-PC הוא חנון מרובע, שעוסק בדברים משעממים כמו טבלאות אקסל. הגולשים מתבקשים ליצור את איש הלינוקס (המלצה שהיא לא חובה - כל פרסומת יצירתית תתקבל), לצלם ולשלוח את היצירות שלהם.

     

    "היינו שמחים להוציא מיליונים על קמפיין שיקדם את לינוקס בטלוויזיה, אבל זה לא הסגנון שלנו וזה לא מתאים לתקציב שלנו. בנוסף, לינוקס היא לא מערכת הפעלה שמסמלת שליטה של חברות מסחריות. זו תנועה של העם, מערכת הפעלה שהיא תוצר של שיתוף פעולה המוני. לכן אנחנו פוצחים בתחרות ליצירת פרסומת וידאו ללינוקס", נכתב באתר של הקרן.

     

    עבור משתמשי לינוקס, הבחירה באלטרנטיבה פתוחת הקוד והחינמית על פני המוצר של מיקרוסופט היא לעתים קרובות עניין אידיאולוגי, עניין שקרן הלינוקס מבקשת להביע בפרסומת. לפי הקרן, מטרת הפרסומות היא "להראות מה המשמעות של השימוש בלינוקס עבור אלו המשתמשים בה, ולעורר באחרים השראה להשתמש בה".

     

    התחרות מתחילה ב-26 בינואר ותימשך עד 15 במרץ. הזוכה בתחרות, שייבחר על-ידי הגולשים שיצביעו באתר ועל-ידי חבר שופטים שהקרן תמנה, יקבל טיול חינם ליפן, וישתתף בכנס השנתי של הקרן.

     

    הקליפ שיזכה יוצג בוועידת הלינוקס שתיערך באפריל בסן פרנסיסקו. המשתתפים חייבים להיות בני 18 לפחות, והקליפ צריך להיות באורך 60 שניות או פחות. התחרות פתוחה בפני משתמשי לינוקס בכל העולם.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים