שתף קטע נבחר

יפן מציגה: חזייה לציד בעל

רק ביפן טריומף יכולה להציג חזייה כזאת שכל יעודה הוא לרדוף אחר בעלים, עד שנלכד אחד. תעלול שיווקי המתאים למדינה בה 57% מהנשים מתחת לגיל 34 רווקות

 

 

היפנים, צרכנים לא שגרתיים, עוד עשויים לרצות לרכוש את החזייה הזאת: "חזייה לציד בעל" - עבור נשים שמחפשות בעל לפני שהשעון הביולוגי שלהן יפסיק לתקתק. היא לא מיועדת למכירה, אבל אין ספק שחברת טריומף לא היתה יכולה להשתמש בה כאמצעי שיווקי באף מדינה אחרת. 

 

לחזייה מחובר שעון, שייעצר רק ברגע שהמרדף יסתיים והיפנית תמצא את בחיר ליבה, או כפי שמעידה יחצ"נית טריומף יפן, קייקו מסודה:

 

"קודם את מחליטה על מועד היעד שלך לנישואין, ואז מכוונת את שעון העצר לספירה לאחור. ברגע שתמצאי את בן זוגך לחיים, עלייך להכניס את טבעת האירוסין לחריץ במתקן בצורת לב שמחובר לחזייה, השעון יעצור מלכת, ומארש החתונה יתנגן".

 

איך זה עוזר במרדף אחר בן הזוג? הקשר הסיבתי, כמו בכל דבר יפני, רחוק מלהיות ברור. אבל מה שבטוח: הרעיון העומד מאחורי החזייה הזאת ידבר לליבן של יפניות לא מעטות.

 

לפי מסודה, נשים יפניות הופכות אגרסיביות יותר מגברים בענייני חתונה, בעוד שבעבר, גברים היו אלה שדחקו בנשים להינשא להם. בשנים האחרונות, התפקידים התחלפו לגמרי.

 

כמעט 57% מהנשים מתחת לגיל 34 במדינת האיים אינן נשואות. בעוד ששיעור הנישואין ביפן יורד, גיל הנישואין הממוצע לנשים שם עלה מעל ל-28 ולמרות שהן דוחות את גיל הנישואין, ברגע שהן מחליטות למצוא בעל, הן מחפשות דרכים קיצוניות לחיזור.

 

לאלו שמשיגות את מטרתן, החזייה החדשה מכילה מעמד לחותם המשפחתי, הנהוג ביפן, ועט עבור חתימה על הסכם ממון.

 

אז נכון שטריומף לא באמת מכוונת למכירות מסחריות של חזיית שעון העצר. אבל מאוד יפני מצידה לקדם כך את מוצריה במדינה חובבת רכישות ביזאריות שעסקי חיפוש הבעלים בה פורחים ומשגשגים.

 

מירב קריסטל סייעה בהכנת הכתבה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מחפשת בעל. חזייה
צילום: רויטרס
מומלצים