שתף קטע נבחר

שילוח: מקאן אריקסון - סוכנות דיגיטלית לכל דבר

המנכ"לית, איריס בק: "אנחנו מבינים היום שהמשימה שלנו השתנתה ולכן ניסחנו לנו תפיסת עולם חדשה, כך שהאנשים שיעבדו במשרד ידברו דיגיטלית"

"במקאן אריקסון ידברו מעכשיו רק בשפה הדיגיטלית. אנחנו היום סוכנות דיגיטלית לכל דבר. אם הייתי יכול, הייתי משנה את שמה של מקאן אריקסון למקאן דיגיטל". כך אמר היום (ה') אילן שילוח, יו"ר משרד הפרסום מקאן אריקסון, בכנס שערך המשרד ללקוחותיו והציג את התפיסה החדשה של החברה לגבי עולם השיווק העתידי.

 

שילוח דיבר על תורות המלחמה כאנלוגיה לתורות השיווק השונות שנלמדו במאה ה-20. "אני לא יודע להגיד מה יהיה נכון, אבל מה שהיה הוא בטוח לא נכון. אנחנו נעשה לעולם הפרסום מה שאייפון עשתה לעולם הסלולר, ונראה כיצד אמורה להיות סוכנות פרסום בעולם החדש".

 

בכנס התייחס שילוח לגיוסה של איריס בק לתפקיד מנכ"לית המשרד. "אנשים מעולם הפרסום לא יכולים לעשות את המהפיכה הזו. צריך אנשים מבחוץ. בגלל זה הבאתי למקאן את איריס. זו המשימה שלה, להפוך אותנו לסוכנות דיגיטלית לכל דבר".

 

בק עצמה פתחה את דבריה ואמרה: "אני לא מנסה לשכנע אף אחד להשקיע יותר במדיה הדיגיטלית - רובכם עושים זאת כבר היום. אבל אנחנו מנהלים את המותגים שלנו בעולם הפיזי, ולא בעולם הדיגיטלי, בעוד שהצרכנים שלנו חיים היום חיים כפולים".

 

מנכ"לית מקאן אריקסון התייחסה לכלים החדשים שהחברה משיקה עתה, בהם כלי למחקרי eye tracking - מעקב אחר תנועת עיני הגולש לבדיקת אפקטיביות של תוכן באינטרנט, וכלי לניטור שיחות על מותגים בזירות הגולשים ברשת.

 

"אנחנו מבינים היום שהמשימה שלנו השתנתה, ולכן ניסחנו לנו תפיסת עולם חדשה. עידכנו את המבנה הארגוני במשרד, ואפילו שינינו את פרופיל גיוס העובדים, כך שהאנשים שיעבדו פה ידברו דיגיטלית", אמרה בק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
היה משנה את השם. שילוח
צילום: עידו איז'ק
"חיים כפולים". בק
צילום: ינאי יחיאל
מומלצים