שתף קטע נבחר

רמי לוי מרחיב המבצע על מוצרי הפרימיום

בד בבד עם ההוזלות על קפה ג'ייקובס ונייר טואלט קלינקס, תמכור שיווק השקמה מוצרים נוספים במחירים מופחתים; גם טיב טעם מרחיבה את המבצעים

רמי לוי, הבעלים של רשת שיווק השקמה - שהצהיר על אסטרטגיה חדשה של הוזלות על מוצרי פרימיום ממותגים - מרחיב את המבצעים על מוצרים אלה. זאת, כחלק ממאבקו ברשתות השיווק.

 

לדברי לוי, בד בבד עם ההוזלות על קפה ג'ייקובס ונייר טואלט קלינקס, יימכרו החל מהשבוע הנוכחי מוצרים נוספים במחירים מופחתים. כך למשל, שמן קנולה יימכר ב-9 שקלים במקום 13.90 שקל, ושניצל צמחי של טבעול ב-18.90 שקל במקום 31.90 שקל.

 

מוצרים נוספים שמחיריהם יופחתו: שמפו פנטן; טבליות פיניש למדיח כלים; אבקת כביסה פרסיל; נוזל לניקוי אג'קס 2 ליטר; קטשופ היינץ ומיונז הלמנס. המבצעים צפויים להימשך שבוע ימים, ולאחר מכן יוזלו מוצרים אחרים.

 

גם רשת טיב טעם מרחיבה את המבצעים, ולאחר שבחודש האחרון מכרה עשרות מוצרים בשני שקלים, תציע החל ממחר ועד 15 ביוני 30% הנחה על כל מחלקת הפירות והירקות.

 

נוסף על כך, כל מוצרי שטראוס ועלית יימכרו במבצע של 3 פלוס 1 חינם. שבוע לאחר מכן תציע הרשת את כל המוצרים במחלקת הבשר ללא מע"מ. המבצעים בטיב טעם הם לחברי המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים