שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    שירות Joost יוצא מהשוק הצרכני
    שירות הווידאו של יזמי סקייפ וקאזה יעזוב את השוק הצרכני ויתמקד בניהול שידורי וידאו ברשת עבור גופי שידור

    שירות הווידאו המקוון Joost ימקד מחדש את עסקיו, לאחר שלא הצליח ליצור הכנסות מפרסום. מנכ"ל החברה, מייק וולפי, פרש מתפקידו וישאר יו"ר החברה.

     

    השירות הוקם ב-2007 על ידי ניקלס זנסטרום ויאנוס פרי (מייסדי קאזה ו-Skype). מדובר בנגן וידאו ששידר תכנים בסטרימינג, ושילב גם אפשרויות חברתיות כמו צ'ט ושליחה לחברים. החברות ויאקום ו-CBS השקיעו בו באופן מצומצם.

     

    בתחילה השירות היה מבוסס על טכנולגית P2P בה הגולשים נשאו בנטל של רוחב הפס. משזה לא עבד, החברה עברה פשוט לשידור תכני וידאו מקוונים, אך השירות סבל מתנועה נמוכה של גולשים ולא הכניס כסף.

     

    החברה הודיעה שתעבור מהתחום הצרכני, שהרווחים שלו מבוססים על פרסום, לתחום העסקי. החברה תעזור לגופי שידור וחברות אחרות לשדר וידאו באינטרנט. חלק מהעובדים בחברה פוטרו עם סגירתם של משרדים.

     

    "בזמנים הקשים האלה מבחינה כלכלית, גדל האתגר להפעיל שירות וידאו מקוון עצמאי המבוסס על פרסום", אמר וולפי בהודעה מטעם החברה.  

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים