שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מיקרוסופט עדיין מקום שלישי בחיפוש
    בעקבות השקת Bing, נתח השוק של מיקרוסופט בחיפוש צמח מ-8 אחוז ל-8.4 אחוז. לגוגל עדיין עם 65 אחוז
    מיקרוסופט עיצבה מחדש את שירות החיפוש שלה, אבל למרות זאת עדיין משתרכת מאחורי גוגל ויאהו, לפי נתוני חודש שעבר של חברת המחקר קומסקור.

     

    החברה מעריכה כי Bing, מנוע החיפוש החדש, הצליח להגיע לנתח שוק של 8.4 אחוז מהחיפושים בארה"ב ביוני האחרון - עלייה קלה בלבד מאז מאי, אז הגיע השירות לשמונה אחוזים.

     

    ניכר כי הרווח הקטן של מיקרוסופט הוא ההפסד של יאהו. נתח השוק של גוגל נותר 65 אחוז, בעוד שיאהו ירדה מ-20 אחוז ל-19.6 אחוז ביוני. הדומיננטיות של גוגל בשוק החיפוש משמעה הכנסה גבוהה יותר מהפירסומות שנלוות לתוצאות החיפוש.

     

    מיקרוסופט ניסתה לסגור את הפער מול המתחרות במשך שנים עם Live Search, ואף ניסתה לרכוש את יאהו. החברה מרדמונד, וושינגטון, מנסה כעת שוב

    עם Bing וטוענת כי מנוע החיפוש המחודש מספק תוצאות טובות יותר בתחומים כמו חיפוש, קניות ובריאות.

     

    האנליסטים לא מופתעים

    האנליסטים לא הופתעו יותר מדי מהתוצאות. דאגלס אנמות' מחברת ברקלייס קפיטל כתב כי הוא צופה ש-Bing יגיע לנתח שוק של 10 עד 11 אחוז מהגולשים. "Bing לא בדיוק סחף את העולם בסערה", כתב גם האנליסט בנג'מין שכטר מחברת ברודפוינט אמטק. "הרבה מהעניין הראשוני ב-Bing, לדעתנו, נבע מסקרנות של מאמצים מוקדמים ולא מיכולת לספק חוויית חיפוש טובה יותר".

     

    המנהלים במיקרוסופט טענו כי הם לא מצפים לשינוי מיידי. עם זאת, לפי המחקר של קומסקור, התוצאה עדיין נמוכה מעשרת האחוזים שמיקרוסופט הייתה אמורה להשיג - לפי תחזיות אחרות.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים