שתף קטע נבחר

אשטון קוצ'ר טוען שטוויטר ישנה את המדיה

השחקן שהביס את CNN בפופולריות בטוויטר אומר שהמיקרו-בלוגים יכולים להפוך כל משתמש לרב-השפעה. אז מה אם רק הוא נשוי לדמי מור?

השחקן אשטון קוצ'ר אמר כי הניצחון על CNN במירוץ להשגת יותר עוקבים בטוויטר הוא הישג משמעותי, כך מדווח Cnet.

 

קוצ'ר, שמוכר לצופי הטלוויזיה מ"מופע שנות ה-70" ולחובבי הקולנוע מ"אפקט הפרפר", ידוע בטוויטר בכינוי aplusk, ונחשב ל"אושיית טוויטר". קוצ'ר התפרסם בהקשר הזה כשהזמין את רשת CNN להתחרות בו במירוץ - מי מגיע ראשון למיליון עוקבים, שבו ניצח. קוצ'ר טוען כי ההצלחה שלו להגיע למיליון קוראים לפני חשבון הטוויטר מוכיחה כי מדובר "במדיום חדש לגמרי, ולאינדיבידואלים יש כעת דרך לרכוש כוח והשפעה כמו לקונגלמרט תקשורת ענקי".

 

מה שקוצ'ר שכח לציין שמדובר במשימה קלה אולי לאינדיבידואלים שהם במקרה גם כוכבי קולנוע, הנשואים במקרה לדמי מור ונוהגים לפרסם בחשבון הטוויטר גם תמונות חושפניות שלה. "טוויטר מאפשר לך לשמור על קשר עם הקהל שלך, אבל כשהוא הולך ומתרחב הוא הופך גם לפלפורמת סינדיקציית תוכן".

 

הדברים נאמרו אמנם על טוויטר, אבל התייחסו לרעיון המיקרו-בלוגים באופן כללי. מיקרו-בלוגינג הוא המונח שמתאר את כתיבת הבלוגים הקצרצרים בעלי מספר התווים המוגבל, שנוח יחסית לעדכן גם מטלפונים סלולריים ומכשירים ניידים.  

 

קוצ'ר מנסה בימים אלו למנף את הפופולריות שלו באינטרנט, והשתתף בשנה שעברה בהקמת פרוייקט BlahGirls, שכלל סדרות אנימציה בידוריות ומונפשות לילדות ב-YouTube. לדבריו, טוויטר שימש עבורו כאמצעי שיווק מעולה וזול, במיוחד בהשוואה לתקציבי הפירסום המפלצתיים של סרטי הקולנוע שהשתתף בהם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
"טוויטר ישנה את המדיה". אשטון קוצ'ר
צילום: איי פי
מומלצים