שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מולטי- אקטיבית

    מיצובישי חושפת שתי מכוניות תצוגה. אחת מהן ממש קרובה לפס הייצור ותחליף את הפאג'רו ספורט

    מיצובישי היפנית חשפה בימים אלה איורים ראשונים של שתי מכוניות תצוגה חדשות ומעניינות. אלה מיועדות מבחינת התפיסה לארה"ב, כלומר מקושרות בדרך זו או אחרת לשטח ולהנעה כפולה ולכן יוצגו לראשונה בתערוכת דטרויט הקרובה, אשר תיפתח בתחילת החודש הבא.
    נראה כי אנשי הפרסום והשיווק של מיצובישי התייעצו עם מומחים ישראלים, שלחשו על אוזנם כיצד כדאי להציג את התוצרת החדשה. שני הכלים מוצגים עם התואר "מולטי-אקטיביים", כלומר כאלה המשלבים את כל הטוב בעולם השטח, ספורט, סאלון ועוד.
    המעניינת מבין השתיים וזו הנראית גם כקרובה יותר לפס הייצור היא ה-ASX (Active Sport Crossover). אין צורך בדמיון רב כדי להבין שמכונית זו - המהווה לפי מיצובישי "הצצה לרכב מולטי אקטיבי שייוצר בקרוב" - יכולה לרשת בעתיד את הפאג'רו ספורט המשווק בארה"ב תחת השם צ'לנג'ר. גם קווי העיצוב "הבינלאומיים", המציגים שילוב מעניין בין סטיישן לרכב שטח, דומים בתפיסה. עם זאת, המחילף המיועד לספורט נראה יוקרתי וספורטיבי יותר. נראה כי את הפלטפורמה יעניק לרכב הפאג'רו החדש, זאת כדי לענות על הדרישה ל"שילוב בין תכונות ספורטיביות ונוחות של מכונית רגילה, ליכולת שטח של רכב הנעה כפולה" (קבועה במקרה זה). לפי מיצובישי, לרכב מרחב מחיה גדול למדי עבור חמישה נוסעים והוא מציע "רצפה חצי שטוחה", המאפשרת מעבר בין החלק הקדמי לאחורי, כמו במיניוואנים. מיצובישי לא נוקבת בנתונים או ביצועים יוצאי דופן, מה שמגדיל את הסיכוי שכלי זה אכן יגיע לפס הייצור. אגב, תא הנוסעים מהודר ומפנק וכולל גם בקרת שיוט חכמה המשולבת במערכת תקשורת וניווט מתוחכם של מיצובישי.

    טורים, טורים

    את הדגם השני שנחשף מכנה החברה 7000RPM, והכוונה שלא במפתיע ל7000- סיבובי מנוע לדקה. כאן אנו עוסקים בהערכה לרכב הרבה פחות שגרתי מבחינת מראה. למעשה, ה-RPM מציג שלב נוסף בהתפתחות "תפיסת העיצוב הגיאו-פיסיקלית" (אתם חייבים להודות שהם מקוריים בבחירת המושגים, גם אם לא ממש ברורים…) של מיצובישי שאפיינה גם את האקליפס הוותיקה, מכונית קופה שאינה מוכרת בארץ.
    ה7000- מהווה ניסיון של מיצובישי לייצר מכונית ספורט שימושית עם ביצועים מצוינים, הנעה כפולה וגם, כמובן, יכולת שטח מסוימת. מאידך היא מציעה מקום לארבעה נוסעים ורב-גוניות באפשרויות ההטענה. מבנה המרכב מעניין למדי, וכולל אפשרות להסבה מקופה ארבע-מושבית בעלת גג משתפל לדו-מושבית בעלת חלל פתוח למטען (מעין טנדר-רודסטר). קשה להאמין, אבל במיצובישי טוענים שצבע המכונית, כתום מחומצן, בא בהשראת הגוון של סעפת הפליטה במכוניות הראלי - אמרנו לכם שהם מקוריים?
    ה7000- מצוידת במערכת הינע ומנוע שהשראתם הטכנולוגית באה ממכונית הראלי המצליחה של החברה. עם צמד מגדשי טורבו ושני מצנני ביניים מייצר המנוע הספק מרבי של 315 כ"ס, המגיע כאמור לכל אחד מארבעת גלגלי ה-"19.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מולטי-אקטיב - קרוב למימוש
    RPM7000 - קרוב למופרך
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים