שתף קטע נבחר

הרכבת על סולר, המכוניות על חשמל

רכבת ישראל חתמה היום (א') על הסכם שיתוף פעולה, לפיו תאפשר למיזם הטענת הרכב החשמלי של שי אגסי והאחים עופר, להתקין עמודי הטענה בחניוני רכבת שונים. הראשוניות הוענקה אמנם לאגסי, אך בימים הקרובים - כך מבטיחים ברכבת - יוזמנו חברות נוספות לבצע פעילות דומה

רכבת ישראל מתכננת על העתיד. במעמד חגיגי הכריזו היום רכבת ישראל וחברת בטר פלייס, מיזם הרכב החשמלי של שי אגסי, על שיתוף פעולה בהכנת תשתית הטענה לרכב חשמלי בחניוני הרכבת. 220 נקודות הטענה מתוכננות לחודשים הקרובים בתחנות שונות, ולדברי חברת בטר פלייס, בקרוב תוגש תכנית לפריסה מלאה בחניוני הרכבת. ברכבת מסבירים כי לחברת בטר פלייס אין בלעדיות על ההתקנה, וכי בימים הקרובים יוזמנו חברות נוספות לבצע פעילות דומה.

 

 

לשאלת ynet באשר לעלויות פריסת רשת ההטענה בחניונים, הבהירו ברכבת ישראל כי כל הוצאות התכנון והביצוע יעשו על-ידי חברת בטר פלייס. עוד אומרים ברכבת כי ההתקשרות לביצוע הפרויקט "נבחנה ואושרה בוועדת המכרזים של הרכבת, בהתאם לכללי דיני המכרזים". אותה ועדה, כך מוסיפים ברכבת, החליטה כי יש להזמין חברות נוספות לבצע "פעילות דומה". לבסוף, הרכבת שומרת לעצמה את הזכות לבחון את המשך ההתקשרות עם חברת בטר פלייס, בכפוף להצלחת הפרויקט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רכבת ישראל
צילום: דורון גולן
צילום: רויטרס
עמדת הטענה
צילום: רויטרס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים