שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    איך משכנעים להשתמש בקונדום? איידס בכרזות
    לרגל יום האיידס הבינלאומי המתקיים היום, התבקשו הסטדונטים במכון אבני לעצב כרזות לקמפיין משלהם להעלאת המודעות למחלה. סקר שנערך לאחרונה בקרב ישראלים בגילאי 16 עד 40 מעלה כי 42% מהצעירים עושים שימוש בקונדום, לעומת 32% המשתמשות בגלולה. בקרב צעירים בגילאי 16-24, רק 64% משתמשים באמצעי מניעה

    לרגל יום האיידס הבינלאומי המצוין היום (ג'), נתבקשו הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית במכון אבני להציג קמפיין פרסומי להעלאת המודעות למחלה. הסטודנטית מישל ליפקין בחרה דווקא באישה כדי להעביר את המסר שלה: "המטרה היא שבחורה שתסתכל על הכרזה תבין שהיא צריכה לקחת אחריות ולדאוג לעצמה. חשוב שבחורות לא יתביישו וידרשו בין אם בקשר ארוך ובין בסטוץ שהגבר ישים קונדום, כי אם לא, בעיניי, זה כמו התאבדות".

     

    סקר שנערך על ידי מכון ברנדמן עבור חברת הקונדומים "דורקס" מעלה כי הקונדום - אמצעי המניעה היעיל היחיד להידבקות ב-HIV - הוא האמצעי הפופולרי בישראל. 42% מהצעירים עושים בו שימוש, לעומת 32% שעושות שימוש בגלולה למניעת הריון. עוד עולה כי גברים משתמשים יותר באמצעי מניעה מאשר נשים - 71% מהגברים, לעומת 64% מהנשים שעושות זאת.

     

     

    על פי הסקר, 67% מצעירי ישראל השתמשו באמצעי מניעה כלשהו בשנה האחרונה. אמצעי המניעה המועדף משתנה עם

     הגיל: אצל צעירים עד גיל 24 שולט הקונדום (52%), בגילאי 25-29 הגלולה היא האמצעי הפופולרי (50%), ובהמשך שוב הקונדום עולה מעט על הגלולה (32% קונדום, לעומת 28% גלולה).

      

    כמו כן עולה כי קבוצת הגיל המשתמשת באופן הנרחב ביותר (78%)באמצעי מניעה היא הקבוצה בגילאי 25-29. בגילאי 16-24 משתמשים 64% בלבד באמצעי מניעה, ובגילאי 30-40 משתמשים 65% באמצעי מניעה כלשהו. באופן צפוי, רווקים משתמשים יותר באמצעי מניעה מאשר נשואים - 71% מהרווקחים לעומת ו-61% מהנשואים.


    הקמפיין של שושי נונברג (באדיבות מכון אבני)

     


    הקמפיין של צליל דהן (באדיבות מכון אבני)

     


    עבודה של מישל ליפקין (באדיבות מכון אבני)

     


    הקמפיין של קים רוזנבלום (באדיבות מכון אבני)

     


    הקמפיין של יערית ברדה (באדיבות מכון אבני)

     


    הקמפיין של יוליה דומיטשנקו (באדיבות מכון אבני)

     


    הקמפיין של תמי וויס (באדיבות מכון אבני)

     


    הקמפיין של הגר יהודאי (באדיבות מכון אבני)

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    אקדח טעון. הקמפיין של קים רוזנבלום
    קים רוזנבלום , מכון אבני
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים