שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    פרטנר אופטימית: "הרווחים יעלו השנה"

    הכנסות חברת הסלולר בשליטת אילן בן דב הסתכמו ב-1.575 מיליארד שקל ברבעון הרביעי, עלייה של 1.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. סמנכ"ל הכספים של החברה: "הרווחיות ב-2010 תהיה גבוהה מהרווחיות מ-2009"

    חברת הסלולר פרטנר, בשליטת אילן בן דב דיווחה על רווח נקי של 294 מיליון שקל ברבעון הרביעי ומסכמת רבעון שעורר עניין רב בקרב המשקיעים במניית החברה ולא פחות - בקרב מחזיקי האג"ח. מדובר ברבעון הראשון המדווח של החברה מאז רכש אילן בן דב את השליטה בחברה. בן דב נכנס לחברה באוקטובר 2009.

     

    הכנסות פרטנר הסתכמו ב-1.575 מיליארד שקל, עלייה של 1.6% בהשוואה לרבעון המקביל של שנת 2008 בו רשמה החברה הכנסות של 1.553 מיליארד שקל. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-301 מיליון שקל. 

     

    הרווח בניכוי פחת, הפחתות חד פעמיות, מס ומימון (EBITDA) ברבעון הרביעי של 2009 עלה ב-9.2% והגיע ל-608 מיליון שקל, בהשוואה ל-557 מיליון שקל ברבעון הרביעי 2008.

     

    העלייה מיוחסת בעיקר להשפעת ההסטה של תקופת החגים מהרבעון הרביעי ב-2008 לרבעון השלישי ב-2009, היוון סבסוד המכשירים ועמלות המכירה בסכום של כ-46 מיליון שקל וירידה בהוצאות לחובות מסופקים מיתרות חייבים על מכירות המכשירים והכנסות משירותים.

     

    השפעות חיוביות אלו מותנו חלקית על ידי הוצאות של ISP וטלפוניה נייחת בסך של כ-31 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2009 בהשוואה לכ-16 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2008. החברה גייסה 34 אלף מנויים נטו ברבעון.

     

    "אינדיקציות ראשוניות לשיפור"

    בהתייחסו לתוצאות החברה, הציג סמנכ"ל הכספים הראשי של חברת פרטנר, עמנואל אבנר, גישה מעט שונה להערכה שגיבשה עבור החברה פירמת רואי החשבון ארנסט אנד יאנג. "בחודשים האחרונים אימצה החברה תהליך נרחב של בחינת עלויות והתייעלות, בעזרתם של יועצים חיצוניים, תוך כוונה לצמצם את העלויות התפעוליות", אמר אבנר.

     

    עוד הדגיש: "אנו מתחילים לזהות אינדיקציות ראשוניות לשיפור מסוים בתנאים הכלכליים. שני הגורמים הללו מהווים בעיקרם, בסיס להנחה כי הרווחיות ב-2010 תהיה גבוהה יותר מאשר ב-2009, וזאת בתנאי שהרגולציה והסביבה התחרותית יתפתחו כפי שצפוי היום".

     

    בהתייחסו לתוצאות שנת 2009, אמר דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר: "החלטתנו להרחיב את סל המוצרים והשירותים שלנו לתחום הטלפוניה הנייחת קיבלה תמיכה מההתפתחויות האחרונות בשוק התקשורת הישראלי הדינמי".

     

    "בשנת 2010, עם השלמת תקופת ההקמה של שירותי התקשורת הנייחת, נתחיל בישום השלב השני ונרתום את מערך המכירות הקיים למאמץ המכירה של פעילויות התקשורת החדשות", הוסיף אבנר.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים