שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ב.מ.וו סדרה 6 - ועכשיו תור הקופה
    לאחר שהציגה לעולם כבר לפני מספר שבועות את הדגם הפתוח, מוסיפה כעת ב.מ.וו גם גרסת קופה לארסנל הדגמים הגדל והולך. והיא גם גדולה מבעבר, אם תהיתם

    סדרה 6 החדשה, עכשיו גם עם גג של ממש. ב.מ.וו הגרמנית חושפת את סדרה 6 החדשה, כעת גם בגרסת קופה. המכונית הספורטיבית למראה גדלה בממדיה, וכנראה תעניק על כן מרחב פנים נדיב מבעבר. לדברי יבואנית ב.מ.וו לישראל, חברת קמור, הקופה אמורה צפויה להגיע לאולמות התצוגה באירופה תוך מספר חודשים. הגרסה הפתוחה אגב תשווק אצלנו בעוד מספר שבועות.

     

     


     

    בסיס הגלגלים של סדרה 6 החדשה ארוך ב-7.5 ס"מ (285.5 ס"מ בסך הכל) לעומת הדגם הקודם. ממד האורך צמח בהתאם - 7.4 ס"מ נוספים, ו-489 ס"מ בין פגוש לפגוש. ממד הרוחב צמח גם הוא בכמעט 4 ס"מ, ל-189 ס"מ. אגב, בב.מ.וו מציינים את תא המטען הנדיב ביחס למתחרות בקטגוריה, ומסבירים כי 460 ליטר של נפח אחסון, מציגים תוספת של 10 ליטרים לעומת הדגם המוחלף. מספיק לעוד מספר מחבטי גולף וזוג נעליים תואם.

     

    הקופה החדשה אינה ניתנת בינתיים לרכישה עם מנועי דיזל, אלא רק שתי גרסאות בנזין - 650 ו-640 - עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. החזק יותר

    עושה שימוש במנוע 4.4 ליטר V8 מוגדש עם 407 כ"ס וספרינט מרשים של 4.9 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש. המנוע החלש יותר מציע 3.0 ליטרים בלבד, הספק מרבי של 320 כ"ס ומערכת עצור וסע חסכונית. הזינוק ל-100 אורך חצי שניה תמימה נוספת, אך צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-13 ק"מ לליטר, עם פליטת CO2 שד 179 גרם לק"מ.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים