שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    רגע לפני הסדר: שיפוצניקים לא עומדים ב"דד ליין"
    משפצים את הבית בימים אלה, אך חוששים שהעבודות לא יסתיימו לפני החג? אתם לא לבד - 350 תלונות נערמו בשבועיים האחרונים בהתאחדות קבלני השיפוצים. התלונה הנפוצה ביותר: איחור בסיום העבודות

    350 תלונות על שיפוצניקים נערמו במשרדי התאחדות קבלני השיפוצים בשבועיים האחרונים. התלונה הנפוצה ביותר הייתה איחור במסירת העבודה לפני החג - 38.8% מהתלונות. כך נמסר היום (ב') מההתאחדות.  

     

     

    התלונה השנייה הנפוצה הייתה ויכוח על רמת ביצוע העבודה והמחיר - 28.2% מהתלונות. 21.7% מהתלונות היו בנושא סכסוכים שגרמו להפסקת העבודה בהסכמה, ו-11.3% התלוננו על לקיחת כסף מראש ואי ביצוע העבודה.

     

    ערן סיב, יו"ר ההתאחדות, מציין שתלונות על איחור במסירת עבודות הן תופעה מוכרת לפני החגים. לדבריו, מדובר בשיפוצים שהיו צריכים להימסר לבעלי הדירות לפני החג, וכשנודע על העיכוב במסירת העבודה - נוצר סכסוך.

     

    "אנשים מתכננים לסיים את השיפוצים לפני החגים, כי הם רוצים לעשות את החג בבית ולארח את המשפחה, אך לעיתים העבודה מתארכת ואדם עלול למצוא את עצמו באמצע השיפוצים כשהחג נכנס ומבלי יכולת לארח את המשפחה בביתו", הוא מסביר.

     

    יחד עם זאת מדגיש סיב, כי לא תמיד קבלן השיפוצים נושא באחריות על האיחור. "כך למשל, כשאדם מבקש כל מיני תוספות וברור שהעבודה תתארך".

     

    סיב מוסיף, שרק 5% מבין התלונות היו על קבלנים החברים בהתאחדות, מה שאיפשר לה להפעיל נגדם סנקציות. כך, 2 תלונות נידונו בוועדת הבוררות של התאחדות קבלני השיפוצים, ושאר הקבלנים החברים בהתאחדות שהוגשו נגדם תלונות - קיבלו שיחת התראה ממנהלי ההתאחדות.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים