שתף קטע נבחר

הקיץ בא, וסי-דו שוב חושפת קולקציה חדשה

יצרנית אופנועי הים חושפת דגמים חדשים לקיץ 2011, הכוללים הפעם גם מנועים חסכוניים, למרות שהם משחררים הספק מרבי כמעט-מפחיד: 260 כוחות סוס. לאופנוע ים, להזכירכם

מבשר הקיץ הרשמי כבר כאן. חברת עופר אבניר, יבואנית אופנועי הים של סי-דו, השיקה היום את קו הדגמים החדש של החברה - היישר לקיץ המתקרב. האירוע שנערך מדי שנה במימי פארק דרום, תל אביב, חשף שוב את חידושי היצרנית - כולל מצערת נשלטת אלקטרונית, בולמי זעזועים ייעודיים ותגי-מחיר בין 65 ל-115 אלף שקלים.

 

 


תחשבי גלים מטורפים (צילום: רונן טופלברג)

 

הדגם הבסיסי והזול מכולם יהיה השנה ה-130 GTS, עם מערכת קירור מנוע במעגל סגור ללא מי ים, שליטה אלקטרונית על המצערת ומערכת המונעת תנועה לפנים של הכלי בעת התנעה. ההספק המרבי של הכלי עומד - שלא במפתיע בהתחשב בשמו - על 130 כ"ס. בקצה השני של סדרת הדגמים הארוכה, יעמוד ה-260 RXT, אשר מציג נתון הספק של 260 כ"ס, ממנוע בנפח 1.5 ליטר, ולצדו כלים בעלי מתלים ספורטיביים עם כוונון ידני לעומס קפיץ ושיכוך.

 


כמה ספריי שאתם רוצים, אופנועי הים של סי-דו (צילום: רונן טופלברג) 

 

חברת סידו מחזיקה בהיצע רחב של סירות מנוע מהירות המציעות פלטפורמות ייעודיות לספורט ימי, ומסוגלות לארח עד 12 נוסעים. דגמי ה-Wake כוללים מערכות מתלים לשיכוך קפיצות, ומגיעים עם מנשאים לגלשנים ומוטות גרירה. זול זה בוודאי לא. ה-Wake 230 - סירת העל של סי-דו - עולה לא פחות מ-370 אלף שקל.

 

וכמובן, איך אפשר בלי קצת איכות סביבה בעידן הנוכחי? דגמי סי-דו כוללים מהשנה - כך היצרנית - מצב ניהול מנוע בשם "Eco", מצב חסכוני כמובן, בו מוגבל הסל"ד והתאוצה מתבצעת באופן נינוח יותר. בסי-דו טוענים כי החסכון בצריכת הדלק אותו משיגה המערכת לעומת כלים דומים, עומד על כ-50% מרשימים.


ויש גם כאלה, סירות (צילום: רונן טופלברג)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עומרי כספי, מרגיש כאן בבית
צילום: רונן טפלברג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים