שתף קטע נבחר

אחרי 20 שנה - האמריקאים יותר "ירוקים"

סקר מגלה כי 73% מהאמריקאים מודעים לבעיות הסביבתיות, לעומת 50% בלבד ב-1990. התוצאות מוכיחות: אפשר לשנות את התנהגות הצרכנים לכיוון ירוק יותר

הצרכנים האמריקאים עברו דרך ארוכה ב-20 השנה האחרונות, מבחינת המחויבות שלהם לשמירה והגנה על הסביבה. כך עולה מסקר חדש שבוחן את הנושא, בהשוואה לסקר שבוצע בשנת 1990. מהתוצאות עולה כי נכון להיום, 73% מהאמריקאים יודעים הרבה או במידה נכבדת על הבעיות וההיבטים הסביבתיים, לעומת 50% בסקר הקודם.

 

עוד בערוץ כלכלה ירוקה:

 

הסקר של 1990 היה המחקר הראשון בקנה מידה גדול שמדד את הגישה הירוקה והתנהגות של הצרכנים בתחום. מטרתו היתה לגלות האם באמצעות הכלים הנכונים והידע המתאים ניתן להוביל לשינוי בהתנהגות הצרכנים לכיוון ירוק יותר.הסקר שנערך כעת מגלה, שאכן יש שינוי בהתנהגות הצרכנים.

 

בהשוואה לסקר הקודם, מספר כפול של אמריקאים נוקטים כיום בצעדים פעילים לסייע לסביבה: 58% מהאמריקאים ממחזרים, 29% קונים מוצרים ירוקים על בסיס קבוע ו-18% נעים בכלי תחבורה ידידותיים לסביבה.

 

הצעדים בהם נוקטים האזרחים התאפשרו בעקבות רצון האנשים לשנות את התנהגותם, אך גם בעקבות העובדה שעסקים וממשלות לקחו על עצמם את התפקיד להוביל את השינויים, באמצעות מתן כלים ומוצרים מתאימים.

 

אך למרות ההתקדמות, יש עוד לאן להתקדם. מתוצאות המחקר עולה כי הצרכנים מתענינים יותר בגורם הנוחות מאשר מההשפעה של המוצר על הסביבה. למעשה, הצרכנים רוצים שהעסקים יהפכו לירוקים יותר. 75% מסכימים עם המשפט "יצרן שמפחית את ההשפעה הסביבתית של הליך הייצור שלו והמוצרים שלו מקבל החלטה עסקית חכמה". מדובר בנתון גבוה בהרבה ממה שנרשם בשנת 1990.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מישל אובמה עובדת בגינה
צילום: רויטרס
מומלצים