שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    שברולט וולט - GM מוכנה לרכוש מכוניות בחזרה
    לאחר שהודיעה כי היא מוכנה לספק מכוניות חליפיות לכל מי שמרגיש לא בטוח לנהוג בשברולט וולט, מדווחים בכירי החברה כי הסכימו גם לרכוש בחזרה מכוניות של לקוחות מאוכזבים. "ג'נרל מוטורס מוכיחה שהיא באמת יצרנית מסוג אחר", אמר דן אקרסון, מנכ"ל היצרנית

    לפני כשבוע דיווחנו לכם כי הרשות האמריקנית לבטיחות בדרכים (NHTSA), פתחה בחקירה לבדיקת מקרי שריפה-לאחר-התנגשות בשברולט וולט ההיברידית. שריפות שהתרחשו זמן קצר לאחר ניסוי ריסוק שעברו המכוניות בחודשים האחרונים. ברשות אמרו כי החליטו לחקור כדי לבחון סיכונים אפשריים, בעקבות פגיעה בסוללת המכונית בזמן תאונה.

     

     

    בשברולט החליטו לפעול מייד, והודיעו רשמית כי היצרנית שיתפה ותשתף פעולה עם מבחני הרשות. בהודעה הרשמית נאמר אמנם כי הוולט "בטוחה, ואינה מהווה סכנה בזמן תפעול רגיל, או מיד לאחר תאונה קשה", אך ב-GM מודים כי תפקוד הסוללה ודרכי הטיפול בה לאחר תאונה קשה, הם נושאים המעסיקים אותה, ולכן שיתפה פעולה במהלך חצי השנה האחרונה עם ארגון הבטיחות.  

     

    במקביל, הודיעה החברה בסוף השבוע האחרון כי כל בעל מכונית המרגיש לא בטוח עם רכבו, וחושש כי הסוללה עלולה להתלקח אם יהיה מעורב בתאונה, מוזמן להגיע לסוכנות הקרובה ולהחליף את הוולט, או אף להחזיר אותה ולקבל תמורתה את מלוא הכסף ששולם. הצעד הלא-שכיח בו בחרה GM, מלמד שוב כי היצרנית מעניקה לוולט ההיברידית חשיבות רבה בשיקום המותג.

     

    על-פי נתונים שמפרסם האוטומוטיב-ניוז, מתחילת השנה מכרה שברולט כ-6,200 יחידות של הוולט, מספר נמוך משמעותית מהצפי המקורי, שעמד על כ-10,000

    יחידות כבר ב-2011. לעומתה, ניסאן הצליחה למכור בתקופה זו כ-8,700 מכוניות חשמליות מדגם ליף. טויוטה, חלוצת השימוש בהנעה היברידית, ומחזיקת תואר המכונית ההיברידית הפופולרית בעולם עם הפריוס, מכרה מתחילת השנה 120 אלף יחידות מהמכונית. בנובמבר בלבד מכרה טויוטה יותר מכוניות היברידיות מהכמות שמכרו שתי מתחרותיה הגדולות גם יחד במהלך כל השנה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    וולט - הסוללה עולה באש
    צילום: רונן טופלברג
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים