שתף קטע נבחר

רמי לוי: "נשים עוד יכבשו את העולם"
לרמי לוי אין יחצ"ן או פרסומות בטלוויזיה, ולמרות זאת הוא גורם מוביל בענף הקמעונאות הישראלי. זה קורה בזכות מהלכי שיווק מקוריים שהקנו לו את אהדת הציבור. מהו עסק מצליח בעיניו ועד כמה נשים משתלבות בעמדות מפתח בחברה שלו?

כשרמי לוי נכנס לסניף על שמו ליד קניון איילון,  כל הראשים מסתובבים מייד לכיוונו כאילו נכנס מגה סלב לחנות. לוי, נטול הגינונים, מקשיב לכל אחד שניגש אליו ואף מקבל חיבוקים ונשיקות מאנשים שמעולם לא פגש. ככה זה כשאתה בעלי רשת השיווק הזולה בישראל שפועלת ללא משרד יחסי ציבור וללא פרסומות בטלוויזיה.

 

"הדבר הראשון כשאני נכנס לסניף, זה לבדוק את הניקיון שלו", מסביר לוי את שיטת העבודה כשהוא קופץ לביקורות פתע בין סניפיו. "אני נכנס למחלקת הירקות

ובודק שהירקות באיכות טובה. לאחר מכן אני ניגש לאזור הקופות, ואחר כך למחלקת הבשר".

 

 

עוד כתבות באתר לאשה

יעל בר זוהר וגיא זוארץ ינחו ביחד את תחרות "מלכת היופי 2012"

קייט מוס בראיון בלעדי ל"לאשה"

מתכונים מנצחים לט"ו בשבט  

 

 

 

כתב: רפי ברבירו; צילום: חגי דקל; עריכה: יואב גרשון

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

האגדה מספרת שיום אחד הגיע לוי לאחד הסניפיו וכאשר ראה לחץ בלתי סביר על הקופות החליט לשחרר את העומס באמצעי מקורי במיוחד: הוא פשוט הודיע במערכת הכריזה שכל הלקוחות שעומדים בתור לקופות יכולים לצאת מהחנות עם העגלות המלאות ללא תשלום. "זה פשוט בא מרגש, לא בא מקטע של לבוא ולעשות מזה יחסי ציבור", מצטנע לוי.

 

עד כמה אתה משלב משפחה בעסק והאם זה בריא?

"לדעתי זה בריא מאוד. הילדה שלי היא מנהלת השיווק, אשתי אחראית על התשלומים לספקים. בגלל שהיא בעלת הבית אז יותר אכפת לה ויותר מקפידה ברגע שאתה מעסיק בני משפחה זה לדעתי יותר יעיל".

 

עד כמה נשים משתלבות בעמדות מפתח בחברה?

"אצלי אין הבדל בין דת, גזע ומין. כל מי שטוב לעסק ויכול לנהל ולשרת את הלקוחות שלי בנאמנות בצורה הכי יעילה שיכולה להיות, מבחינתי אין לי שום בעיה בנושא הזה. למשל במשרדים אצלנו תשעים אחוז הן נשים. הן עוד יכבשו את העולם".

 

איך בן אדם שאין לו משרד פרסום מאחוריו ויחסי ציבור מצליח להיות מדורג מקום שלישי מבין רשתות השיווק.

"אני עושה את מה שאני עושה כבר שלושים וחמש שנה. האסטרטגיה שלי היא שהצרכן שלי יקנה בול. אני מנהל את העסק בצורה כזאת שהכוח ישאר בידיים של הלקוח. אני צריך לשמור עליו ולטפח אותו וליישם את כל מה שאני מבטיח לו. בסופו של דבר יש לזה הצלחה. נוח שבסופו של דבר אני מרוויח, אבל אני חושב שכל עסק, אם הוא לא ידאג ללקוח שלו הוא לא ירוויח ואני יודע שאם אני יעשה לו טוב, בעקיפין אני ארוויח".

 

 












פורסם לראשונה 06/02/2012 12:34

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רמי לוי. 90% מהעובדים במשרדו הן נשים
צילום: כפיר חרבי
רמי לוי. שיווק שבא מרגש
צילום: כפיר חרבי
לאשה בפייסבוק
מומלצים