שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    עוד קליפ מגניב של OK Go
    24 שעות וכבר למעלה ממיליון צפיות. להקת הקליפים העלתה וידאו חדש בשם "Needing/Getting" וכרגיל, הם נוחלים הצלחה ויראלית בזכות הקריאטיביות, קצת פחות בגלל המוזיקה

    הסרטון החדש, שנעשה בשיתוף פעולה עם שברולט, עושה שימוש בלמעלה מאלף כלי נגינה שונים המתפרסים על פני קילומטר וחצי במדבר מחוץ ללוס אנג'לס. הרכב, שברולט סוניק, צוייד בזרועות פנאומטיות (שפועלות על לחץ אוויר) שמפיקות את המוזיקה בקליפ.

     

    עוד בפיד:

     

     

    כדי ליצור את הסרטון נדרשו ארבעה חודשים של תכנון וארבעה ימים של צילומים והקלטות, ללא פעלולנים. כל הקלידים באוקטבות הנמוכות בפסנתר כוונו כך שינגנו את אותו התו – לא משנה איפה הזרוע תפגע בהם.

     

    אם עד כה נטען לגבי להקת OK Go שהיא מצטיינת בעיקר יצירת סרטונים יצירתיים, בעוד המוזיקה עצמה בינונית למדי, שיתוף הפעולה המסחרי עם שברולט מרחיק עוד יותר את חברי הלהקה מהתואר "אמנים". 

     

    בשברולט בחרו בקמפיין מאוד יחודי עבור הסוניק בחודשים האחרונים: המסגרתו היא מדגימה פעלולים רבים כמו קפיצה ממטוס וקפיצה באנג'י. לכן מבחינתם, החיבור עם חברי OK Go הוא נכון. אך האם החיבור נכון גם עבור הלהקה? או שהגיע הזמן להפסיק לשפוט את הלהקה על איכות המוזיקה, ולהתמקד פשוט ברעיונות היפים ובערך הבידורי שלהם.

     

        

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים