שתף קטע נבחר

יזמי הנדל"ן מנסים להחזיר את המשקיעים הזרים

בשנים האחרונות פרצו המשקיעים הזרים בסערה לשוק הנדל"ן הישראלי והקפיצו את מחירי הדירות, אולם בשנה החולפת הם די נעלמו מהרדאר. סקר חדש קובע: על רקע ההאטה בשוק המקומי, חברות הנדל"ן מחזרות אחר משקיעים ברחבי העולם

האם יזמי הנדל"ן מנסים להחזיר לישראל את המשקיעים הזרים? בשנים האחרונות פרצו המשקיעים הזרים בסערה לשוק הנדל"ן המקומי, והקפיצו משמעותית את מחירי הדירות. בשנה החולפת, על רקע הקיפאון במשק והמצב הביטחוני, נרשמה בריחה מישראל - אולם סקר חדש מעלה כי חברות נדל"ן ישראליות לא מעטות מחזרות אחר משקיעים ברחבי העולם.

 

עוד בערוץ הנדל"ן:

 

סקר שערכה חברת One Hour Translation ישראל, המתמחה בתרגומים מקצועיים, מעלה כי 73% מחברות הנדל"ן הישראליות יוצאות בקמפיינים שיווקיים עבור משקיעים פוטנציאליים במדינות הדוברות שפה שאינה אנגלית. כך, לדוגמא, כ-45% מחברות הנדל"ן שהשתתפו בסקר מחזיקות באתר אינטרנט המתורגם לשלוש שפות ויותר, במטרה לפנות לקהלים בינלאומיים.

 

"מאז הקיץ אנחנו מזהים עלייה דרסטית של מאות אחוזים בביקוש לפרויקטי תרגום בתחום הנדל"ן בישראל", מסביר ירון קאופמן, סמנכ"ל השיווק בחברה. "להערכתנו, אנשי השיווק מיצו את ההזדמנויות בשוק המקומי, ולכן מחפשים הזדמנויות בחו"ל באמצעות תרגום אתרי האינטרנט שלהם לשפות נוספות - בהתאם לקהלי היעד".

 

מגבירות את מאמצי השיווק לחו"ל

הסקר, שנערך בסוף ינואר השנה, מצביע על מגמות ביעדי השיווק של חברות ישראליות הפונות לשווקים הגלובליים. בסקר השתתפו מעל 100 חברות ישראליות הפונות לשווקים הגלובליים, ובהן מעל 20 חברות נדל"ן ישראליות המגבירות את מאמצי השיווק לחו"ל - על רקע ההאטה בשוק המקומי.

 

על פי הנתונים, במהלך שנת 2012 מתכננות 73% מהחברות שהשתתפו בסקר לפנות ללקוחות במדינות מערב אירופה, וכ-27% מהחברות ציינו כי הן מעוניינות לפנות ללקוחות במדינות מזרח אירופה.

 

כ-81% מחברות הנדל"ן שהשתתפו בסקר מחזיקות באתר אינטרנט המתורגם ליותר משפה אחת, ורק 19% מהחברות מחזיקות באתר אינטרנט בעברית בלבד. הרוב המוחלט של החברות שהשתתפו בסקר (73%) ענה כי בכוונת החבורת לתרגם את אתר האינטרנט שלהן לשפה נוספת במהלך 2012.

ולמי מתכוונים המשקיעים לפנות בקרוב? על פי הנתונים, השפות הפופולריות לתרגום במהלך השנה הקרובה הן רוסית (82%), צרפתית (73%) וגרמנית (64%).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרצו בסערה, ברחו - ועכשיו חוזרים?
ירון קאופמן סמנכ"ל שיווק בחברת One Hour Translation ישראל
מומלצים