שתף קטע נבחר

קמפיין דיגיטלי: רכב שמצייץ על חנייה

מרצדס בנץ ערכה קמפיין דיגיטלי שבמהלכו כלי רכב שצוייד במערכת המסייעת למצוא חנייה, צייץ לעוקבים בטוויר על מיקומן המדוייק של חניות פנויות

הנה קמפיין דיגיטלי שהרבה תל אביבים היו שמחים לקחת בו חלק: מרצדס בנץ ערכה פעילות בשם The Tweet Fleet שסייעה לבעלי הרכבים למצוא חנייה. החברה השיקה מערכת חדשה שמסייעת לנהג למצוא חנייה תוך כדי נסיעה באמצעות מדידת המרחק בין מכוניות.

 

במרצדס החליטו שמה שטוב לנהג הבודד – טוב גם לקהילה. לכן, הם ערכו פעילות במסגרתה רכבי מרצדס בנץ תרו את ברלין, ובכל פעם שהם עברו ליד חנייה פנויה – הם צייצו על מיקומה. משתמשי טוויטר שחיפשו חנייה יכול להיכנס לפרופיל החברה, להקליק על הלינק ולקבל הנחיות כיצד בדיוק להגיע אל נווה המדבר הנדיר.

 

 

  

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים