שתף קטע נבחר

פרסום החוצות המוביל

חברת רפיד מחזיקה בכ-35% מנתח שוק פרסום החוצות בישראל, הנתח הגדול ביותר בתחום. רפיד מפעילה רשת של 10 טלוויזיות חוצות תחת המותג STREETV והייתה החלוצה שהביאה לישראל את תחום מסכי החוצות

זוהי הפעם התשיעית ברציפות שחברת רפיד זוכה במקום הראשון בסקר שעורך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור "המבחן של המדינה" - ואין זה מקרה. רפיד היא החברה הגדולה ביותר בתחומה ומחזיקה בנתח שוק של כ-35%. לרפיד 1,000 פני פרסום בכל הארץ בגדלים ופורמטים שונים, בפריסה ארצית מלאה.

 

מנכ"ל החברה הוא אורי נצר וסמנכ"ל השיווק של החברה הוא יוגב תלמי. החברה הנה הזכיינית לפרסום של ערים מובילות בישראל ובראשן תל-אביב וירושלים, וכן בת ים, הוד השרון, קיסריה, כפר שמריהו, מודיעין, אשקלון ועוד.

 

 

חבילת "רפיד תל-אביב", המורכבת משלטי פרימיום בתל-אביב, הנה אחת מהחבילות המבוקשות על ידי הלקוחות לטובת הפריסות שלהם. חבילה זו משמשת כעוגן לכל קמפיין ארצי ולכל פריסה בעלת חשיבות רבה בתל-אביב.

 

לרפיד בלעדיות בפרסום חוצות ענק בירושלים. החברה הנה הזכיינית של עיריית ירושלים ומחזיקה למעלה מ-30 שלטי גשר בצירים המרכזיים בבירה, לרבות ציר בגין.

 

תקציבים של מאות אלפי שקלים

רפיד מפעילה רשת של 10 טלוויזיות חוצות תחת המותג STREETV והייתה החלוצה שהביאה לישראל את תחום מסכי החוצות.

 

כמובילת השוק, רפיד השיקה חבילות רבות המשמשות היום עוגנים בענף פרסום החוצות כגון: חבילות גשרים, חבילות בפורמט 3*4 וחבילות פרימיום.

 

הקטגוריות הפעילות בין היתר ברפיד הן: רכב, אופנה, נדל"ן, תיירות, מותגי יוקרה, מזון ומשקאות ותקשורת.

 

לרפיד 2 מחלקות מכירה: מחלקת מכירה ארצית הפונה לשוק המוסדי וללקוחות הגדולים במשק ומחלקה מקומית הפונה לעסקים מקומיים.

 

רפיד נותנת מענה לתקציבי פרסום המתחילים באלפי שקלים בודדים ועד לתקציבים של מאות אלפי שקלים.

 


פורסם לראשונה 22/04/2012 15:00
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים