שתף קטע נבחר

ראיתם? הקמפיין הבלתי נראה

כדי לקדם את קו הדאודורנטים החדש שלהם, אקס יצרו את הקמפיין הבלתי נראה הראשון. איך בכל זאת נחשפים למסרים? משקפיים שמש מקוטבים. צפו

במרס כתבנו כאן על קמפיין המכונית הבלתי נראית של מרצדס בנץ, וכעת הגיע הזמן לדבר הבא: הקמפיין הבלתי נראה של אקס. מותג התמרוקים ערך קמפיין יחודי באוסטרליה במהלכו הוחלפו חלונות בניין במסכי LCD בוהקים. עוברי אורח שחלפו על פני הבית לא יכלו לראות מה מתרחש בתוכו, כלומר, מה מוצג על המסכים, ובשביל להיחשף לתועבה (אחרי הכל אנחנו מדברים כאן על מותג שמוכר בעיקר סקס) הם היו חייבים להרכיב משקפי שמש עם עדשות מקוטבות שחולקו במקום.

 

התכונה של העדשות לחסום אור מסנוור יצרה ראות ברורה של מה שמתרחש על המסכים, מה שאפשר למרכיבי המשקפיים לראות את התמונה במלואה: מסיבה פרועה עם זוגות שמתמזמזים בלהט, קוף קטן וכלב השוחה בחדר מוצף מים.

 

 
המהלך הוא חלק מקפיין שנקרא "Unleash the chaos" (שחררו את הכאוס), והוא נועד לקדם את קו של דאודורנטים לגבר ולאישה. מאחר שהפעם  אקס פונה לשני המינים, ניתן לראות שהמיניות הבוטה המאפיינת את רוב הקמפיינים שלהם הוחלפה במיניות בוטה קצת פחות.
 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים