שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    משתמשי אייפון נאמנים גם כשהשירות גרוע

    נראה כי עבודת השיווק והמיתוג המאסיבית של אפל עושה שירות מצויין גם לחברות הסלולר: סקר שנערך בארצות-הברית מגלה שכ-29% ממשתמשי אייפון לא יחליפו ספק שירות גם במקרה של ניתוקים תכופים ואיכות שיחה נמוכה, בניגוד למשתמשי אנדרואיד

    הנאמנות לא תמיד משתלמת: סקר חדש מראה כי משתמשי אייפון נאמנים יותר לחברות הסלולר בהן הם מנויים, גם כשהם סובלים משירות גרוע במיוחד. זאת לעומת משתמשי אנדרואיד שלא יהססו להחליף ספק במידה ולא יהיו מרוצים מהשירות.

     

    בסקר, שנערך בארצות-הברית על ידי חברת Rebtel, ספקית שיחות VoIP השנייה בגודלה בעולם אחרי Skype, התברר כי לא פחות מ-29 אחוזים ממשתמשי האייפון יעדיפו שלא להחליף ספק במקרה של שירות גרוע או לא מספק. זאת לעומת 19 אחוזים בלבד בקרב משתמשי אנדרואיד.

     

    עוד מראה הסקר כי גברים נאמנים הרבה פחות מנשים, לפחות כשזה מגיע לחברות הסלולר. הסיכוי שגבר יחליף ספק שירות גבוה בכ-20% מהסיכוי שאשה תעשה זאת, ונראה שגברים יאבדו סבלנות מהר יותר מנשים בכל הקשור לאיכות השירות והשיחות.

     

    נתון מפתיע למדי נגע לאיכות השיחות, שלפי המחקר נמוכה משמעותית מכפי שהיה צפוי. למעלה מ-40% ממשתתפי הסקר דיווחו על כך שסבלו בחודש שקדם למחקר מחמישה ניתוקי שיחות לפחות ובחלק מהמקרים אף לא יכלו להשתמש במכשיר לפרקי זמן משתנים.

     

    כאשר איכות השיחה נמוכה במיוחד או במקרה של ניתוקים תכופים, כ-34% מהמשתמשים עוברים להתכתבות בהודעות SMS ומסרים מידיים באפליקציות שונות, ו-18% פונים לצ'אט ולתיבת המייל של פייסבוק כדי להמשיך בשיחה שנותקה.

     

    במחקר השתתפו כאלף בני-אדם, ולמרות שהוא אינו מקיף מספיק כדי לבסס עמדה חד-משמעית, נראה שהוא שופך אור על תופעה מוכרת למדי שטרם נבדקה מדעית: משתמשי אייפון נוטים להיות נאמנים יותר לערכי המותג, וכפועל יוצא של כך גם לספקי השירותים שסביבו. נראה כי עבודת השיווק והמיתוג המאסיבית של אפל עושה שירות מצויין גם לחברות הסלולר ויוצרת קהל משתמשים נאמן, לפעמים אפילו פראייר.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    נאמנות למרות הכל. סניף חברת אפל
    צילום: ניב ליליאן
    מומלצים