שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פורשה קאיין מקבל 550 כ"ס בגרסת טורבו S
    רכב הפנאי הגדול יוצע בגרסת טורבו S חדשה, עם הספק שצמח ב-50 כ"ס ומיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך ארבע וחצי שניות בלבד. המחיר זינק ב-24%

    פורשה קאיין, רכב הפנאי הגדול של פורשה, יוצע החל משנה הבאה בגרסת טורבו S. מכיוון ש-500 כ"ס בגרסת הטורבו הרגילה לא מספיקים, פורשה תציע ב-S החדשה 50 כ"ס נוספים - או 550 סה"כ. גם המומנט צמח, ויעמוד כעת על 76.4 קג"מ - 5.1 יותר מבטורבו רגילה. ל-S אותו מנוע V8 בנפח 4.8 ליטר ועם צמד מגדשים, כמו הקאיין טורבו. וכן, הגרסה החדשה בעצם מאמצת את מנוע הפאנאמרה טורבו S.

     

     

    כל הכוח הזה יספיק בשביל מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות (4.7 בטורבו רגיל), ולמהירות מרבית של 283 קמ"ש (לעומת 278). תצרוכת הדלק לא תהיה גבוהה יותר, ולפי פורשה תעמוד בממוצע על 8.7 ק"מ לליטר תיאורטיים מאוד.

     

     

    הטורבו S מובדל מאחיו החלש יותר במספר חלקים הצבועים בשחור מבריק, ובחישוקי "21 חדשים. הוא מצויד במתלי אוויר מתכווננים, ומחירו יהיה יקר

    ב-24% מקאיין טורבו - החל מכ-152 אלף יורו (כ-753 אלף שקל לפני מסים מקומיים), לעומת החל מ-122 אלף יורו (כ-605 אלף שקל לפני מסים) לטורבו בגרמניה. בישראל מחיר קאיין טורבו עומד על יותר מ-1.3 מיליון שקל.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    פורשה קאיין טורבו S
    החזק ביותר במשפחת הקאיין
    מנוע V8 עם 550 כ"ס
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים