שתף קטע נבחר

איך אומרים סטיישן בלקסוסית

החדשה החשובה והבכורה האמיתית של לקסוס בדטרויט הייתה הספורט קרוס

לקסוס ממשיכה ללכת אחרי ב.מ.וו, מרצדס ואודי והופעתה בתערוכת דטרויט סמנה שהיא עושה עוד צעד בכיוון. עם הצגת ה-IS300 ספורט-קרוס, מפגינה יצרנית האם, טויוטה, שהיא שוחה היטב בחומר ומאמצת את חוקי המשחק הגרמניים. אם לב.מ.וו יש טורינג ולאודי אוואנט, אזי גם לטויוטה אין סתם מכונית סטיישן אפרורית אלא ספורט-קרוס אופנתית, אשר שמה את המראה והתדמית במקום חשוב יותר מנשיאת המטען. גרסת הספורט-קרוס לסדרה IS, עושה בדרך גם היסטוריה קטנה: זו מכונית הסטיישן הראשונה של חטיבת לקסוס. ואולם הרבה יותר חשוב מכך היא מהווה עוד יריית אזהרה כלפי ב.מ.וו ובמיוחד סדרה 3, המכונית שלקסוס שמה באופן ברור על הכוונת עם סדרת ה-IS. הספורט-קרוס חשובה במיוחד עבור השוק האירופאי וההצגה בדטרויט מבשרת גם על הגעה קרובה של מנוע ה-3.0 ליטר לאירופה (IS300) כדי להתחרות בב.מ.וו 330.

דומה אבל שונה

הספורט-קרוס זהה בחזית ל-IS סדן והשינוי מתחיל מהקורה המרכזית. מבנה הדלת האחורית משופע כדי לשוות לה צורה ספורטיבית, והפנסים הייחודיים של ה-IS זוכים כאן לתרגום חדש. המושבים האחוריים מתקפלים כמובן ולצורך העמסת מטען ארוך במיוחד ניתן גם לקפל את מושב הנוסע. בכל מקרה מצוידת הספורט-קרוס בבקרת יציבות, במערכת סיוע לבלימת חירום ובוילון בטיחותי. כל אלה חידושים בסדרת IS ויגיעו גם לדגמים הרגילים.
לקסוס גם חשפה בדטרויט גרסה ידנית עם כיול מתלים קשיח יותר ל-IS300. גרסה זו ,כמו הספורט-קרוס, מיועדת יותר לשוק האירופאי מאשר לאמריקני, והיה מוזר לכן לראות שלקסוס משיקה אותן דווקא בדטרויט.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לקסוס סטיישן קופה
לקסוס סטיישן קופה
לקסוס סטיישן קופה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים