שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    בטר פלייס מקטינה. מכרה את הרשת בהוואי

    במסגרת ההחלטה להתמקד בישראל ודנמרק, מכרה בטר פלייס את רשת ההטענה שהקימה בהוואי. הסיבה: מספר המנויים לאחר חמש שנות פעילות נותר זעום

    אותו חזון, רק הרבה יותר קטן. בהמשך להחלטה לצמצם את פעילותה מחוץ לישראל ודנמרק, הודיעה חברת בטר-פלייס כי תמכור את רשת עמדות הטעינה שהקימה בהוואי לחברת התשתיות האמריקאית OpConnect.

     

    עמדת טעינה של בטר פלייס בישראל - בהוואי כבר מכרה את הרשת (צילום: שי אפשטיין) (צילום: שי אפשטיין)
    עמדת טעינה של בטר פלייס בישראל - בהוואי כבר מכרה את הרשת(צילום: שי אפשטיין)

     

    פעילותה של בטר-פלייס בהוואי החלה בסוף 2008, בטקס חגיגי בהשתתפות היזם ומנכ"ל החברה לשעבר, שי אגסי, ומושלת המדינה, לינדה לינגל. במהלך חמש השנים שחלפו מאז, הקימה בטר פלייס רשת טעינה הכוללת 154 עמדות. לרשת טעינה זו נרשמו במהלך התקופה פחות מ-700 מנויים.

      

    ראוי לציין כי בחודש שעבר הודיעה בטר-פלייס כי תתמקד כעת בשני שווקים בלבד - ישראל ודנמרק. פעילות החברה בשווקים אחרים, כמו ארה"ב ואוסטרליה, תופסק לחלוטין או תצומצם משמעותית. בבטר-פלייס הסבירו כי ההתמקדות בישראל ודנמרק נובעת מכך שבמדינות אלה הסתיימה הקמת רשת של עמדות להחלפת סוללות והחל השיווק של מכוניות חשמליות.

     

    במקביל לפרסום ההודעה על מכירת הרשת בהוואי, פירסם השבוע בעל טור בניו-יורק טיימס ביקורת נוקבת על אגסי ובטר-פלייס. דיוויד ברוקס, מבעלי הטור הקבועים בעיתון, כתב כי יזמים דוגמת אגסי זוכים לכיסוי נרחב בכלי התקשורת תודות למצגות זוהרות, אך תרומתם בפועל מתבררת כשולית בלבד.

     

    "לדוגמה, החברה של שי אגסי, בטר-פלייס, זכתה לכתבות מגזין נוצצות אבל הצליחה להפסיד יותר מ-500 מיליון דולר, בעוד שהיא מצליחה למכור מספר נמוך להפליא של מכוניות", כתב ברוקס. "הוא (אגסי) עזב את החברה, ומחליפו החזיק מעמד רק כמה חודשים. מתברר שדברים שמושכים פוליטיקאים ונראים מהפכניים לאורחים בכנסים, אינם בהכרח כאלה שמושכים לקוחות".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    שי אגסי, מקים בטר פלייס, וראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט
    צילום: משה מילנר, לע"מ
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים