שתף קטע נבחר

קשה להשיג אותם כעת: נגנבו כרטיסים לכוורת

תושבים בגדרה שהזמינו כרטיסים להופעה במאות שקלים, התאכזבו לקבל בדואר רשום מידי הדוורית מעטפות פתוחות שמהן נגנבו הכרטיסים. בדואר הבטיחו לבדוק, בחברת ההפקה מתנערים מאחריות. האם יזכו לצפות בהופעה?

הם לא קנו אותם בזול, אבל הכרטיסים לא הגיעו ליעדם: כמה תושבים מגדרה שהיו אמורים לקבל את הכרטיסים להופעת האיחוד של כוורת בדואר רשום, טוענים כי המעטפות שנשלחו אליהם מחברת הפצת הכרטיסים "בימות" הגיעו פתוחות וריקות.

 

"מישהו כנראה ראה את החבילה שלנו שהייתה מלאה במעטפות עם כרטיסים, הוציא אותם והחזיר את המעטפות ריקות להמשך דרכן בדואר". כך משערת גל גרינברג, תושבת המושבה שקיבלה אתמול בדואר רשום מעטפה ריקה. לדבריה, "לפני כחודש רכשתי באינטרנט שישה כרטיסים להופעה באוגוסט, בעלות 1,344 שקל. זה בערך חצי מהמשכורת שלי. לפני כמה ימים, ב-29 במאי, קיבלתי הודעה למייל שהכרטיסים בדרך אליי בדואר רשום".

 


קבלה יש. כרטיסים - פחות ()
קבלה יש. כרטיסים - פחות
 

גרינברג הסיפה כי על קבלת המעטפה "מן הסתם חתמתי בלי לשים לב. אבל ברגע שניסיתי לפתוח אותה, ראיתי שהיא פתוחה לגמרי ובתוכה נמצאת רק הקבלה. התקשרתי לחברת 'בימות' ושאלתי מה אמור להיות במעטפה. הם אמרו שכרטיסים. הם הסבירו שאין איזו נקודת איסוף ביום המופע או משהו אחר".

 

היא סיפרה כי מייד פנתה לסניף הדואר כדי לברר מה קרה. "הם אמרו לי שכל החבילה הגיעה פתוחה. אז למה הם בכלל חילקו את המכתבים ככה ולא עצרו את זה שם? בדואר בגדרה היו חמישה אנשים נוספים שסיפרו בדיוק את אותו סיפור וגם הם באו לבדוק מה קרה".

 

כוורת בהופעה (ארכיון) (צילום: אורן אגמון) (צילום: אורן אגמון)
כוורת בהופעה (ארכיון)(צילום: אורן אגמון)
 

לדברי גרינברג, "כרגע אף אחד לא מבטיח שנקבל כרטיסים חדשים ואף אחד לא מבטיח שנפוצה כספית. הדואר טוענים שהם לא אחראים לנזק וכולם מעבירים את זה מאחד לשני. בינתיים פנינו למשטרה ואם שום דבר לא יקרה נגיש תלונה. אבל אני חושבת שמישהו צריך לספוג את ההפסד". היא הציעה שחברת "בימות" תפנה לדואר או באמצעות המשטרה כדי שיפצו אותה על הנזק.

 

"קבלות בלי כרטיסים"

אמיר, תושב גדרה שקיבל גם הוא מעטפה ריקה, הוסיף: "לכמה חבר'ה וגם אליי הגיע דואר רשום ובו כרטיסים להופעה ב-8 באוגוסט. כל כרטיס עלה 240 שקל. הדוור הגיע והביא מעטפה שכבר הייתה פתוחה, בתוכה היו רק קבלות בלי כרטיסים".

 

הוא העיד כי "ההתנהלות של הדוורית הייתה מאוד מוזרה. אליי למשל הגיעה הודעה ב-20:10 בערב. שעה מוזרה ביותר. השאירו לי את הטופס ואמרו שאבוא מחר לאסוף את הדואר. ואז הגיעה אליי הביתה הדוורית עם המעטפה של הכרטיס. כבר ידעתי שאנשים מקבלים מעטפות ריקות. שאלתי אותה, את יכולה לבדוק אולי אם מישהו הוציא מהמעטפה משהו? היא אמרה, 'איך זה נפתח?', לא היה כרטיס בפנים. היא הראתה לי עוד מעטפות של כרטיסים שהיו אצלה. אנשים הזמינו 8-6 כרטיסים ולא קיבלו אותם. חברים שלי התקשרו לדואר, שם אמרו להם שמישהו הוציא את כל הכרטיסים. ביקשו שנגיש תלונה רשמית".

 

מדואר ישראל מסרו בתגובה: "התקבלה תלונה מחברת 'בימות', שלפיה מעטפות אחדות מתוך 10,000 שנשלחו על ידם הגיעו ללא הכרטיסים. חברת דואר ישראל היא חוליה אחת בשרשרת המשלוח. אנו מקיימים את הבדיקות הנדרשות".

 

יואל פאר מנכ"ל חברת "בימות", מסר בתגובה: "החברה שלחה את הכרטיסים ללקוחות בדואר רשום. אם אותם לקוחות חתמו על קבלת המעטפות לפני שבדקו את תוכנן, האחריות שלנו הסתיימה באותו רגע. הלקוחות היו אמורים לבדוק את תוכן המעטפות לפני שחתמו ולהתריע. רק אז היה ביכולתנו לפעול בנושא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
גוב וסנדרסון חוזרים, אבל איפה הכרטיסים?
צילום: ירון ברנר
מעטפה פתוחה
מומלצים