שתף קטע נבחר

טויוטה קורולה החדשה - החל מ-124 אלף שקלים

הדור ה-11 של המכונית המשפחתית נחת בישראל, וביבואנית מצפים למכור כ-10,000 יחידות בשנה. המכונית החדשה תוצע בשתי רמות אבזור, ועם תיבה ידנית או אוטומטית-רציפה

חודש אחרי שנחשפו תמונות ופרטים מלאים אודות הקורולה החדשה, מודיעה היום (א') יבואנית טויוטה, חברת יוניון מוטורס, על תחילת השיווק של המכונית המשפחתית הפופולארית. המחירים אינם מפתיעים - בין 124 אלף שקלים לגרסת GLI ידנית ו-130 אלף שקלים לגרסה הבכירה (GLI, אוטומטית).

 

 

בהודעת היבואנית אפשר למצוא עוד סעיף שאינו מפתיע - ביוניון מוטורס צופים כי הקורולה החדשה, הדור ה-11 של המכונית הנמכרת בעולם אי-פעם, תזכה להצלחה נאה בישראל. כ-10,000 יחידות יימכרו בישראל מדי שנה, כך מעריכים שם.

 

 

הקורולה החדשה מצוידת במנוע ה-1.6 ליטר המוכר (132 כ"ס), ומוצעת עם שתי תיבות הילוכים - תיבה ידנית עם שישה הילוכים, ותיבה רציפה עם שבעה יחסי העברה קבועים מראש. ביבואנית אומרים כי הגרסה בעלת התיבה הרציפה צורכת ליטר בנזין לכל 17.7 ק"מ, ופולטת 130 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ. הביצועים סבירים - האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות, ומהירות מרבית של 190 קמ"ש.

 

 

חדשה חשובה, במיוחד עבור משפחות, אפשר למצוא בממדים של הקורולה החדשה, שמציעה בסיס גלגלים ארוך ב-10 ס"מ מזה של המכונית המוחלפת (270 ס"מ). בהתאם, מרכב הקורולה ארוך ב-8 ס"מ (462 ס"מ) ורחב ב-1.5 ס"מ. רק ממד הגובה הצטמצם, ב-5 מ"מ.  

 

כבעבר, הקורולה תוצע בשתי רמות אבזור - SUN ו-GLI, כאשר הראשונה תשווק רק עם תיבה רציפה, ובמחיר של 128 אלף שקלים. שתי רמות האבזור כוללות מערכת מולטימדיה עם מצלמה אחורית, דיבורית בלו-טות' ושבע כריות אוויר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קורולה החדשה - עם תיבה ידנית או רציפה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים