שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    תנובה הפסיקה לייצר קוטג' למריחה
    צרכן שצרך את הקוטג' בעקבות ניתוח לקיצור קיבה שעבר, גילה שהמוצר נעלם. כשהתקשר לשירות הלקוחות נאמר לו ששיווקו בוטל לפני כשבוע. קוטג' למריחה הכיל גרגירים קטנים והושק בפברואר השנה, בליווי מסע פרסום

    חברת תנובה ביטלה את המוצר קוטג' למריחה 5% שהושק בפברואר השנה ושווק באריזות 250 גרם במחיר של גבינת קוטג' "רגילה". החברה הגדירה את הקוטג' כגבינה עם גרגירים קטנים ובמרקם מעודן המונע את נפילתם מהפרוסה. צרכנים שנוהגים לקנות את המוצר גילו זאת והתארגנו בפייסבוק, במחאה ובמטרה להשיבו למדפים. תנובה השיקה וביטלה בעבר מוצרים כקוטג' בטעמים.

     

     

    חיים, צרכן קבוע של קוטג' למריחה, אמר ל-ynet: "עברתי ניתוח לקיצור קיבה ובמקום נפח של 3 ליטר, יש עכשיו לקיבה שלי נפח של חצי כוס. הגרגירים
    של קוטג' רגיל תופסים נפח, לכן קניתי קוטג' למריחה. זה מוצר שעזר מאוד למי שעבר ניתוח כזה. אני קונה במחסני השוק בבית אשל בב"ש ואיך שהקוטג' היה מגיע הוא היה נחטף ואז הוא נעלם פתאום. בשירות הלקוחות של תנובה אמרו לי שהוא יצא מהמגוון.

     

    "התוקף של המוצר האחרון שאפשר היה לקנות היה ב-22 בדצמבר. יש לחברה קוטג' עם בצל, דל לקטוז , 1%. למה לבטל דווקא את המוצר הזה? אני מקווה שכל מי שעבר ניתוח בריאטרי כמוני יפנה לשירת הלקוחות של החברה ויבקש שיחזירו את המוצר, כך שאוכל לבטל את רוע הגזרה".

     

    קמעונאי: לתנובה לא היה רווחי להמשיך לייצר אותו

    בשירות הלקוחות אמרו ל-ynet: "לא היה ביקוש למוצר", אבל חיים לא בודד במערכה. אחד החברים בקבוצת הצרכנים שהחלה להתארגן בפייסבוק, הוא רופא שגם הוא הפך לחובב המוצר. "כרגע אנחנו לא מפרסמים את המחאה, כי אנחנו אוספים מתלוננים. בשבוע הבא אנחנו מתכוונים להציף את תנובה בבקשה להחזיר את המוצר שהתאהבנו בו ולא בכדי.

     

    "אני כרופא יודע כמה קוטג' קל לעיכול חשוב לחולים עם בעיות עיכול. בעיני כצרכן, למוצר הזה יש טעם שעולה באלף מונים על כל קוטג' אחר שאכלתי. כמו כן, גם לציבור המתאמנים המוצר הזה מסייע. יש בקוטג' את אחוז החלבון הגבוה ביותר. בכל מקרה המהלך הזה מוזר מאוד לאור ההצלחה המאוד גדולה של הקוטג' הזה ומסע הפרסום הנרחב שהיה לו וחבל שתנובה כך מזלזלת בצרכניה.

     

    תנובה קידמה את המוצר בטעימות בסניפים, חסויות, פרסומות, אך הביקוש שהיה גבוה עם ההשקה, הלך וירד. אחד הקמעונאים אמר ל-ynet: "זה מוצר שלא היה לו ביקוש גדול. אנשים קנו אותו ולא היו החזרות רבות כי לא הזמנו הרבה ממנו, אבל הוא לא היה להיט וכנראה שלתנובה לא היה רווחי להמשיך לייצר אותו".

     

    מתנובה נמסר בתגובה: "תנובה משווקת את מוצריה לפי הביקושים של הצרכנים לכל מוצר שמצדיק את ייצורו והשארתו על המדף. לצערינו הביקוש למוצר היה נמוך ונאלצנו להפסיק את ייצורו".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים