שתף קטע נבחר

אבארט 500 - כעת בגרסה סופר-קיצונית

פיאט מציגה (עוד) גרסה חדשה לאבארט 500, הפעם בלי מושבים אחוריים ועם 190 כ"ס - למי שמעדיף ביצועים על-פני נוחות

אבארט, חטיבת הביצועים של פיאט, משיקה מהדורה נוספת של ה-500. קוראים לה 695 ביפוסטו (biposto, "שני מקומות" באיטלקית), והיא מוותרת על פרטי אבזור שונים - בהם המושבים האחוריים - לטובת חסכון משקל.

 

אבארט 695 ביפוסטו ()
אבארט 695 ביפוסטו

 

הביפוסטו שוקלת 997 ק"ג (38 פחות מהדגם הקל ביותר) ומציעה את המנוע החזק ביותר באבארט 500 עד היום - 1.4 ליטר טורבו עם 190 כ"ס (10 יותר מהדגם החזק ביותר עד עתה). זה מספיק ליחס משקל הספק של 5.2 ק"ג לכל כ"ס, ולביצועים של 5.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. זאת לעומת 7.0 שניות ו-225 קמ"ש בדגמי ה-695 עם 180 כ"ס.

 

שני מושבים, מינימום מותרות ()
שני מושבים, מינימום מותרות

 

פריט אבזור מיוחד באמת ניתן למצוא בין המושבים - תיבת הילוכים סיקוונסיאלית ללא סינכרונים, המאפשרת העלאת הילוך ללא מצמד ושאופיינית בדרך כלל למכוניות מירוץ. גם הבחירה בחלונות צד קלים מפוליקרבונט שאינם נפתחים - למעט חרך קטן - יוצאת דופן.

 

הביפוסטו מצוידת במושבי מירוץ עם חגורות בעלות ארבע נקודות חיבור או חגורות שלוש נקודות שגרתיות, בלמי ברמבו, חישוקי "18, מערכת פליטה משופרת ובולמים מתכווננים. מה שאין לה זה בקרת אקלים, פנסי קסנון, פנסי ערפל ורדיו - שהוקרבו לטובת חסכון במשקל.

 

דגמי אבארט 500 עברו כולם עדכון קל ()
דגמי אבארט 500 עברו כולם עדכון קל

 

וגם: מתיחת פנים

לצד הביפוסטו, אבארט מציגה בז'נבה את מתיחת הפנים של כלל דגמי ה-500. בדומה לזו שעברה פיאט 500, גם הגרסאות הספורטיביות נותרו ללא שינוי בעיצוב החיצוני. במקום יש גווני מרכב חדשים, וחישוקים קלים בעיצוב שונה לחלק מהגרסאות. בתא הנוסעים מסך TFT צבעוני בגודל "7 מחליף את לוח המחוונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבארט 500 ביפוסטו
אבארט 500 ביפוסטו
אבארט 500
אבארט 500
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים