שתף קטע נבחר

שוברי קופות: "הצורך במהירות" צריך צופים

"הצורך במהירות" שיועד להיות מתחרה לפרנצ'ייז "מהיר ועצבני" מאט את המירוץ שלו עם 18 מיליון דולר - פחות מ"מר פיבודי ושרמן" ו"300: עליית האימפריה" שמובילים את טבלת שוברי הקופות. גם "מלון גרנד בודפשט" סוחף

יוצרי סרט האקשן הממוכן "הצורך במהירות", הלא הוא "Need For Speed" (כסדרת משחקי המחשב המצליחה עליה הוא מבוסס), ציפו להתנעה עוצמתית יותר מזה. הסרט בכיכובו של אהרון פול היה אמור להתחיל פרנצ'ייז שיתחרה בסדרת "מהיר ועצבני" הרווחית כל כך, אולם ציפיות לחוד ומציאות לחוד. בסוף השבוע של יציאתו לאקרנים בארצות הברית, הניב הסרט 18 מיליון דולר בלבד - כך לפי ההערכות המוקדמות.

 

המשמעות היא ש"הצורך במהירות" (שתקציבו מוערך בכ-66 מיליון דולר) התמקם לו במקום השלישי בלבד בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית - מאחורי "מר פיבודי ושרמן" ו"300: עליית האימפריה", שיצאו כבר בשבוע שעבר. סרט האנימציה עלה למקום הראשון עם 22 מיליון דולר בסוף השבוע השני שלו, והחליף מקומות עם סרט האקשן ההיסטורי של נועם מורו (הישראלי לשעבר), שירד למקום השני עם 19.5 שהכניס במקביל.

 

אחרי "הצורך במהירות", ממשיך ליאם ניסן בהנמכה מתונה אל המקום הרביעי עם "נון-סטופ" שהניב עשרה מיליון דולר בסוף השבוע, ואולי נהנה גם מהמסתורין סביב העלמות המטוס המלזי. החלטורה החדשה של טיילר פרי "The Single Moms Club" נכנס למקום החמישי בטבלה בסוף השבוע הראשון ליציאתה עם 9.3 מיליון דולר, שמעידים אולי על דעיכת הפופולריות של הקולנוען האפרו-אמריקני וסדרת מדיאה שלו.

 

גם הפופולריות של סרט הלגו בדעיכה, אבל זה קורה אחרי שהכניס כמעט רבע מיליארד דולר בחודש וחצי. שובר הקופות של האחים וורנר הכניס למאזנו עוד 8.3 מיליון דולר בסוף השבוע וניצב במקום השישי, לפני "Son of God" המספר את סיפורו של ישו והניב כ-5.5 מיליון דולר.

 

הלהיט הגדול של סוף השבוע הוא ככל הנראה "מלון גרנד בודפשט" - סרטו החדש גדוש הכוכבים של ווס אנדרסון, שסחף את הצופים ל-66 בתי הקולנוע בהם הוא מוקרן בשלב ראשון בארצות הברית. 3.5 מיליון הדולר שגרף בשקט בשקט, מעידים על העניין הגדול והרווחים המכובדים שצפויים לו עם השקתו מחוף לחוף.  

 

להיט האנימציה המסחרר של דיסני "לשבור את הקרח" כבר עשה את שלו אך מסרב

להיפרד מהעשירייה הראשונה בטבלה, למרות שהוא רץ בבתי הקולנוע בארצות הברית מאז נובמבר 2013. בסוף השבוע התווספו למאזן התופח שלו (הנושק ל-400 מיליון דולר) כ-2.3 מיליון דולר. מיד אחריו סוגר את הרשימה סרט "ורוניקה מארס", המבוסס על סדרת הטלוויזיה הבלשית, ופומפם באמצעות קמפיין קיקסטארטר, שכרגע מוכח כמשתלם. בשלב ראשון, כשהוא מופץ בהפצה מוגבלת (291 בתי קולנוע בכל ארצות הברית), הניב הסרט 2.2 מיליון דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"הצורך במהירות". לא כל כך מהיר
לאתר ההטבות
מומלצים