שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    מיכל אנסקי משיקה ליין בגדי שף מעוצבים
    אשת הקולינריה חשפה בסין את המותג Chef Couture Signature, יחד עם המעצבת רעות בן דור. הקולקצייה מיועדת לשפיות נשים במסעדות יוקרה

    אשת הקולינריה והתקשורת מיכל אנסקי השיקה אתמול (ג') את מותג בגדי השף המעוצבים Chef Couture Signature. אנסקי חשפה את המותג בכנס הבנילאומי Women Power in the Culinary World ("כוח נשי בעלם הקולינריה"), אשר נערך השבוע בבייג'ינג במסגרת ציון "חודש גורמה" ברחבי המדינה.

     

    פתיחתו של האירוע היוקרתי צוינה במסיבת עיתונאים בנוכחות כ-150 כתבים ונציגי מערכות עיתונים מרחבי העולם, ובהשתתפות 11 נציגות של עולם הקולינריה העולמי, ובהן אנסקי עצמה.

     

    שוק בגדי השף מגלגל מאות מיליוני דולרים בשנה, אבל ההיצע הקיים לשפיות נשים מועט ביותר. רק בסין, יפן וארה"ב ישנן למעלה ממיליון שפיות נשים, רבות מהן מצליחות וממוקמות גבוה ברשימה, אולם מענה אמיתי ואופנתי, שנותן ביטוי אותנטי לאישיותן האופנתית ובה בעת מצטיין בכל התכונות המתאימות לעבודה אינטנסיבית במטבח ובמסעדה – התגלה כקשה להשגה.

     

     

    אנסקי הציגה בבייג'ינג עליוניות שף יפהפיות מקולקציית קיץ 2014, ושיתפה את הקהל בסיפור הבאתו לעולם של המותג היוקרתי. "יום אחד אני רואה בשוק הנמל בתל אביב דוכן צבעוני ומהמם עם פירות שלא ראיתי מעולם. מאחורי הדוכן ניצבת בחורה יפהפייה, שלשאלתי מסבירה שהיא ומשפחתה מפתחים זנים מיוחדים של פירות. היא מושיטה לי לטעום שזיף-אבטיח. בחיים לא טעמתי דבר כזה. השתגעתי".

     

    האישה מאחורי הדוכן היא רעות בן דור, 32, דור חמישי לשושלת של חקלאים יצירתיים במיוחד שמרכיבים פירות ייחודיים עם הפנים לייצוא. "המפגש עם רעות הביא לי השראה", היא מתארת. "הפירות האלה, שקליפתם ירוקה ובתוכם מסתתרות טקסטורות מופלאות, הציתו בי משהו".

     

    כשנודע לה שבן דור היא גם מעצבת בגדים מוכשרת נפל לה האסימון, והשתיים החלו לפתח יחד את ליין הקוטור המיוחד לשפים ולאנשי מטבח מקצועי מתוך אמונה שאלוהים נמצא בפרטים והם שעושים את ההבדל. במבט ראשון מדובר בבגדי טבחים רשמיים. במבט שני - בטנות בטקסטורות מרהיבות, כפתורים מיוחדים ועוד פרטי גימור שמאפשרים לשפים לבטא את יצירתיותם גם בבגדים שהם לובשים, ולנשים שבהם להתלבש לעבודה בפריטים שמתאימים יותר למבנה גופן ולטעמן האישי.

     

    פיתוח ליין של אופנת בגדי שף הוא חלק ממהלך אסטרטגי שלם שמבצעת כיום אנסקי ושכולל מעבר ליזמות מוטת קולינריה. במטה המותג מקווים להגיע למכירות של 50 אלף חליפות בגדים בשנת הפעילות הקרובה. "אנחנו כמובן עם הפנים למסעדות שף באירופה ובארה"ב", היא מציינת, "שם מקצות מסעדות יוקרה משאבי עתק לכל פרט ופרט במכלול חוויית האירוח. אין לי ספק שחלק מזה צריך להיות מושקע גם בבגדים שלובשים השפים, ששמם מוביל פעמים רבות מוניטין של המסעדה כולה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים