שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    טוויטר: ההכנסות זינקו ב-124%

    ההכנסות עמדו ברבעון השני השנה על 312.2 מיליון דולר, אך ההפסד גדל מ-42.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-144.6 מיליון דולר

    ההכנסות של טוויטר גדלות, ואיתן גם ההפסדים: הרשת החברתית פרסמה הלילה (ג') את הדו"ח לרבעון השני של השנה, ודיווחה על זינוק של 124% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. ואולם, ההפסדים זינקו בשיעור חד יותר של יותר מ-242%. בעקבות העלייה בהכנסות רשמה המניה זינוק של 26% במסחר המאוחר.

     

    הכנסות טוויטר ברבעון השני הסתכמו ב-312.2 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 139.3 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. ואולם, החברה עדיין לא מצליחה להציג רווחים והפסדיה אף גדלו: מ-42.2 מיליון דולר בשנה שעברה ל-144.6 מיליון דולר ברבעון שעבר.

     

    טוויטר מתגאה בגידול של 24% במספר המשתמשים הפעילים בחודש, שהגיע ל-271 מיליון איש. ואולם, החברה השוותה את הנתון לרבעון המקביל בשנה שעברה, בשעה שמדד ההשוואה הרלוונטי במקרה זה הוא מספר המשתמשים ברבעון הקודם (שכן, בניגוד להכנסות לא מדובר בנתון שמושפע מתנודות עונתיות). ובמקרה זה, יש לחברה קצב גידול נמוך במיוחד של 6.3% בלבד. מספר המשתמשים הפעילים במובייל עומד על 211 מיליון איש, ובסך הכול נצפה הטיימליין של טוויטר 173 מיליארד פעמים במהלך הרבעון האחרון.

     

    חרף הקפאון בגידול מספר המשתמשים, טוויטר רושמת הישגים נאים ביכולתה לחלץ מהם יותר כסף, כפי שמעיד הן הגידול בהכנסות והן העובדה שההכנסות מפרסום הגיעו ל-1.6 דולר לכל אלף צפיות בטיימליין, גידול של 100% לעומת הרבעון השני של 2013.  

     

    ברבעון השלישי צופה טוויטר הכנסות של בין 330 מיליון ל-340 מיליון דולר, ובסך הכול צופה טוויטר הכנסות של בין 1.31 מיליארד ל-1.33 מיליארד במהלך 2014.

     

    "התוצאות הכספיות והתפעוליות החזקות שלנו מצביעות על המומנטום המתמשך של הפעילות העסקית שלנו", אמר מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטלו, בהודעה לעיתונות. “אנחנו ממוקדים בהגדלת מספר המשתמשים והיקף פעילותם, ובפיתוח חוויות מוצר חדשות, כמו אלו שפיתחנו לכבוד המונדיאל. אנחנו סבורים שאנחנו יכולים להרחיב את העניין בטוויטר לקהלים גדולים עוד יותר".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים