שתף קטע נבחר

חדש בארץ: קטגוריית סיידר תפוחים אלכוהולי

קרלסברג ו-Heineken משיקות קטגוריה חדשה בשוק המשקאות בישראל: משקה סיידר אלכוהולי. Heineken השיקה את סטרונגבאו, קרלסברג את SOMERSBY

קטגוריה חדשה בשוק המשקאות בישראל: סיידר התפוחים אלכוהולי. חברת קרלסברג IBBL השיקה את המותג הבינלאומי SOMERSBY (סומרסבי), סיידר תפוחים אלכוהולי המכיל 4.5% אלכוהול.

 

SOMERSBY מיוצר בפיתוח ייחודי ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן וללא ממתיקים מלאכותיים. המשקה מבוסס על תערובת ייחודית של זני תפוחים עסיסיים הנסחטים בקפידה ועוברים תהליך התססה אשר הופך את מיץ התפוחים לאלכוהולי באופן טבעי.

  

המשקה פותח ומיוצר על ידי חברת קרלסברג העולמית, ומשווק כיום ב-43 מדינות ברחבי העולם. SOMERSBY נחשב למותג הצומח ביותר בשנתיים האחרונות מבין עשרת מותגי הסיידר המובילים בעולם, ואף זכה בהוקרה בינלאומית כאשר זכה בפרס "נילסן" היוקרתי להשקת השנה ב-2009.

 

סוד ההצלחה של סיידר SOMERSBY בעולם הוא בחידושו לעומת הסיידרים המסורתיים האנגליים, אשר ברובם יבשים. SOMERSBY פותח במיוחד כסיידר אלכוהולי מתקתק, קליל ומרענן ולכן הוא מתאים במיוחד לאקלים ולחך הישראלי.

  

המשקה יימכר במחירים משתנים שיקבעו על ידי הקמעונאי בלבד, החל מ-8 שקלים לבקבוק של 330 מ"ל.

 

Heineken השיקה את סטרונגבאו

במקביל, Heineken השיקה את סטרונגבאו - סיידר התפוחים האלכוהולי הנמכר ביותר בעולם. סטרונגבאו, סיידר תפוחים בעל 5% אלכוהול המיוצר מחומרים טבעיים, כבר נמכר ברשתות השיווק, בחנויות היין ובברים ומסעדות בבקבוקים בבודדים או במארז מהודר של רביעייה אשר יכיל בקבוקים בגודל אישי של 330 מ"ל.

 

המארז המיוחד הכולל רביעיית סטרונגבאו יימכר בישראל במחיר של 30 שקל לרביעייה (מחיר מומלץ). 

 

סטרונגבאו יוצר לראשונה על ידי H.P. Bulmer באנגליה ב-1962. נרכש על ידי Heineken ב-2008. זהו סיידר המוביל בעולם עם נתח שוק של 14% משוק סיידר העולמי, ונתח שוק 22% משוק הסיידר בבריטניה. בשנת 2011 הושק סטרונגבאו ברחבי אירופה כחלק מטרנד הסיידר שכבש את היבשת. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: סטודיו פירמה
SOMERSBY של קרלסברג
צילום: סטודיו פירמה
סטרונגבאו של Heineken
מומלצים