שתף קטע נבחר

טויוטה קורולה נלחמת על הבכורה ומוסיפה אבזור

המכונית הנמכרת ביותר בישראל ב-2014 לא נחה על השמרים: החל ממרס המשפחתית הקומפקטית תשווק עם יותר אבזור ללא תוספת מחיר

מלכת המכירות הישראלית מוסיפה אבזור. יבואנית טויוטה, חברת יוניון מוטורס, הודיעה כי החל מחודש מרס הקרוב תוסיף אבזור למכונית הדגל שלה - בכל מה שנוגע למכירות בכל מקרה. הקורולה, שרושמת שנה שנייה של הובלה בשוק הרכב הישראלי, תזכה לשדרוג בחבילת האבזור הסטנדרטית.

 

 

על-פי הודעה היבואנית, המכונית תקבל בגרסת ה-GLI כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט (שמירת מהירות בלי לחיצה על המצערת), מגביל מהירות (מצב בו הנהג לוחץ על המצערת והמכונית שומרת על מהירות מרבית קבועה לפי בחירתו) וחישוקי "16 חדשים. הקורולה תוצע גם עם דיפונים וריפודים חדשים בתא הנוסעים בשילוב של שני גוונים (שחור ובז').

 

הקורולה תוסיף להימכר עם מנוע אחד (1.6 ליטר בנזין, 132 כ"ס) ובגרסת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה (כולל מצב ידני המדמה שבעה יחסי העברה). למכונית תצרוכת דלק ממוצעת של 17.9 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה (16.7 בגרסה הידנית), והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11.1 שניות (10 בגרסה ידנית) ולמהירות מרבית של 190 קמ"ש (200 עם תיבה ידנית).

 

מחיר הקורולה יוותר ללא שינוי - 125 אלף שקלים לדגם הידני, 131 אלף שקלים לאוטומטי. שינויי האבזור אינם רלוונטיים לגרסת הבסיס של הקורולה, ה-SUN, שתמשיך להימכר עם תיבה אוטומטית בלבד ובמחיר של 129 אלף שקלים. גרסה זו מיועדת בעיקר לציי רכב, ומוותרת בין היתר על פנסי ערפל, קישוטי עיצוב שונים ועל חישוקי ה-"16 (במקום - "15).

 

הכי נמכרת בישראל

הקורולה נהנית בתקופה האחרונה ממעמד שמעטות זכו לו בשוק הישראלי, בהן מאזדה 3, מיצובישי לאנסר וסובארו DL. בשנת 2014 לבדה, נמסרו ממנה 13,694 עותקים - מה שמעניק לה לבדה נתח שוק מרשים של כמעט 6% מכלל המכירות בישראל. גם את שנת 2015 פתחה עם הובלה בדירוג הדגמים: 2,618 מכוניות בחודשיים, נתח שוק של כ-5%.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים